benim kıymetli izleyenlerim

6 Mart 2014 Perşembe

HZ HATİCE TAPTAZE BİR NEFES DESEM




Hz Hatice örtülü bir hazine.
Mekke'nin Melikesi,
Kureyş'in  Azizesi,
Huveylid'in  göz bebeği Hatice.
Orta yaşlı bir hanım olmasına rağmen , dinç ve bakımlı oluşu çok hoşa giderdi. Ak teni ve siyah saçlarını kem ve semli gözlerden saklı tutardı.Kaliteli giyinmeyi severdi. Giyimi,takısı,kalkıp oturması ölçülüydü.Devrin Mekke'sinde  gösteriş en büyük meziyetken  onun gösterişten uzak duruşu herkes etkilerdi.


Kitapı okurken ayrı bir his doluyor gönlüme .
Bu dolan neyin nesi bilemedim.
Bitecek diye dönüp dönüp oluyorum hissederek .
ve hep elimin altında.
çooook sevdim 

Şefkatin ve sevginin zengin renkleriyle Resulun gönül gamını gideren güzelliğin merkezine  ulaşmak isterseniz buyrun okuyun.

4 yorum:

  1. Hz.Hatice annemizi anlatan bu kitap eminim çok güzeldir. En kısa zamanda almaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle okunması gerekli bir kitapmış okurken yaşıyorum onlarla

      Sil
  2. Bende hz Aişe'yi okuduğumda aynı şeyleri hissetmiştim Sibel Eraslanın hz Hatice kitabını aldım ama bitiremedim yazım tarzını beğenmedim çok zorlamış kendini şiirsel yazcam diye.İnsan kendini kaptırarak okuyamıyor yada bana öyle geldi.
    Ama bu kitap güzelmiş almak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende Hz Aişe'yi okumuştum ,
      Hz Haticeyi okumakta geciktiğim için kendimi hep suçladım .Gerçekten de neden okumamışım kendime çok kızıyorum şimdi.Bir aile çok büyük bir aile nasıl yönetilir böyle sevgi, itaat ve saygıyla, çok hayranım şimdi sevgili annemize .

      Sil

bendencesitlemeler