benim kıymetli izleyenlerim

10 Haziran 2013 Pazartesi

ŞİMDİ 16. İSMEK SERGİSİNDEN GELDİM

 İĞNE OYALARI


şamdanın üzerindeki çiçeklerin ve yaprakların hepsi iğne oyası  bu kurslara gidenler müthiş el işleri ortaya çıkarmış öğretmenleride ayrıca kutluyorum her sene farklı işler ürettikleri için


 iğne oyası ile yapılan bu tablolar çok harika insan gözlerine inanamıyor bukadar incelik
 BEYAZ İŞLER





 FOLYA İŞLERİ
 TEL KIRMA







 MAKİNA NAKIŞI


 KURDELA NAKIŞI



 KIRK YAMA

 EL NAKIŞLARI


 ve tamamen elde kanaviçe işlenerek yapılmış bir elbise
yakından incelenince çok ince bir işleme ipi ile mükemmel işlenmiş bir çalışma ben elbiseye işlermiydim asla      tabi kullanacak olana güle güle kullansın diyorum bunu elbiseye işleyen acaba evinde hangi işlemeleri vardır diye sormadan edemedim:))
 


kızımla birlikte gittik bir yıllık çalışmaların sergisine bakmaya ben üretilenlerin resimlerini çekerken anne benide çeksene diyen ve benimle birlıkte beni hiç üzmeden gezen kızım  büyüyor ya çok seviniyor ve şükrediyorum bu günleri göreceğim aklıma gelmezdi zaman zaman yaramazlıkları var tabi ama sabredeceğiz artık
Gelelim izlenimlerime bu sergiye gitmeyi düşünenler kesinlikle hafta ortası gezin derim geçen sene hafta sonu gitmiştim çok kalabalıktı bu gün rahatça herşeyi görebiliyorsunuz
geçen seneye nazaran çok daha az el işi sergilenmiş nöbetçi öğretmenlerde bunu böyle söylüyor
ilk girişe resim kursu öğrencilerinin resimleri konmuş
makina nakışı öğrencilerinin yağlı boya tablaoyu aratmayan çalışmaları benim için bu serginin baş kahramanlarıydı alttaki çalışma onlardan çok basit olanı uzaktan bakılınca tıpkı yağlı boya tablo gibiler yakından bakınca kadife bir dokunuşa benzeyen çalışma başındaki öğretmene sorunca makina nakışı çakışması olduğunu anladım
üç boyutlu bir tablo kıyafet kumaştan yapılmış diger görünümler kum işi ve makina dikişi tekniği ile yapılmış dediğim gibi nefis istanbul görüntüleri işlemeleri var zaten birincilik ödülü almışlar nedense onları resimlemeyi unutmuşum şaşakınlığımdan olsa gerek işlemelerden çok etkilendim


11 yorum:

  1. Hangi birini sayayım.ben kurs hastası biri olarak hepsine ayrı ayrı bayıldım. Seninde eline sağlık resimleri çektiğin için. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sizde bayılıyorsunuz tüm bayanlar aynıyız el işleri içimi açıyor gezip görüp ilham alıyoruz

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR EMEĞİNİZE SAĞLIK BENDE BEKLERİM TAKİBİNDEYİM ARTIK http://porsukcilli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Absolutely beautiful! Thank you for sharing! I'm your newest follower on GFC. Hope you'll do the same.

    Erin

    thefashionfairyblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :)) Ne güzel el işlerimiz var. Yapanların ellerine emeklerine sağlık hepsi ayrı güzel hepsi de ayrı emek isteyen işler. Hamarat hanımlarız vesselam :))) Bloğunu izlemeye aldım canım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    153. takipçin benim.. :)
    Bana da ana da beklerim. :)
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  7. Bu keyifli post için teşekkürler.Bana da beklerim. www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  8. çok guzel işler cıkmış ortaya gerçekten. Bayıldım her bırıne. Blogunuzada merhaba. :)

    YanıtlaSil
  9. emeğine sağlık bizim için gitmiş resimlemişssin benbaya bir örnek aldım İstanbul da yaşamak keyifli olsa gerek çok beğendim bloğunu izlemedeyim

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler