benim kıymetli izleyenlerim

13 Kasım 2011 Pazar

YENİ BEBEK HIRKASI

Bu hırkayı da söke söke bu hale getirdiğime inanamıyorum bir elişi dergisi aldım içinde ki modelleri beğenerek fakat hiç umduğum gibi olmadı dergi maşallah anlatım konusunda sınıfta kaldı zaten  internette gezerken bir site de bu dergi ile ilgili yanlış anlatımlar olduğunu ve örerken çok uğraştığını yazmıştı bende hak verdim örnekler çok güzel kendi çabanızla ortaya çıkarıyorsunuz .Bu dergiden yine de 4 tane örnek çıkardım daha sonra tekrar başka bir örgü dergisi aldım bütün örgü dergilerimi böyle olur onun da anlatımı hiç işe yaramıyor hatta resime bakarak bile anlatım yanlış diyorsunuz ne yapayım yine de o dergiyi de aldım çünkü içindeki modeller değişik ve güzel bende resimlerde nyola çıkarak modelleri çıkarıyorum biraz yorucu oluyor ve baya bir söküyorum ama sökerken de çok şeyler öğreniyorum bende modele birşeyler ekliyorum benim modelim oluyor

Bu modeli de fermuarlı değil idi ben fermuar taktım ve arkasına böyle bir işleme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler