benim kıymetli izleyenlerim

26 Nisan 2012 Perşembe

KIZIMIN FİSTO ELBİSESİ

hani ben normalde sabahları girebiliyordum ya bloğuma kimseler kalmamışken ama bu sefer herkes yeni yatmışken bir bakayım bir şeyler ekleyeyim dedim
eşim sağolsun fotoğraf makinasını yanında götürmüş yeni yaptığım önlüğü paylaşacaktım evi ara tara makina yok hangi deliğe girdi diye dellenirken bizim ortanca babam da diyiverdi
ya neden benim kendime ait bir fotoğraf makinam yokki halbuki bir tanesi bir tamire gitse pekala benim işimi görecek tek makinaya takılıp kalmayacağım
neyse bu gün benim için çok sıkıcı geçti işlerimi istediğim gibi yapamadım bir atalet durumu anlayacağınız
geçen salı sabahın erkeninde saat daha 9 yoktu ben pazara gidiyorum bir saatte geri gelirim diye bir hızla kalkıp sabahın erken pazarına gittim
hep akşam pazarına gittiğim için kumaşlar seçilmiş oluyorbüyük kumaş bulamıyorum bir gıcık durum ki sormayın
ama pazarcılar daha yeni tezgah kuruyorlardı benim gibi dikiş meraklıları da oradaydı nedense herkes sanki birbirini tanıyormuş gibi o kumaştan ne yapacaksın şunu üzerine bir tutabilirmiyim sizce bu kumaş buna uyamı ve banzeri bir çok cümlelerle birbirine destek oluyor bir nevi dikiş sever dayanışması
bir bayan da bana yaklaşıp ne yapacaksın o kumaştan dedi bebeğime elbise dedim atladı kumaşların üzerine bana birkaçtane de o seçiverdi sen almayacakmısın dedim yok ben bakıyorum deyip kulağıma eğilip büyük parçalardan seç diye fısıldadı bende eski terziyim ama artık dikmiyorum buraya gezmeye geliyorum dedi
acaba benim sonumdamı o bayan gibi mi olacak ben müthiş mutlu oluyorum kumaşçıları gezerken
neyse ben atlaya zıplaya tam dolu dolu 6 poşet kumaşla bir saat sonra geri geldim
neler bulduğuma gelince bana göre tabiki çok işime yarıyacak parçalar hepsini yıkadım
kzım müsade ettkçe dikiçem bir de ilhamı unutmamalıyım şifon etek dikmek istiyorum kendime
geçenler de de bir balık etek diktim sonucunu fotoğraflayamadığım için buradan veremedim hatta iki defa yıkandı bile fotoğraf makinası eve gelirde ilk işim onu fotoğraflamak olsun
neyse gelelim kızımın elbisesine bunu çok önceleri dikmiştim neden posta atmamışım anlamadım hatta sonbahar dikmiş kurban bayramında giydirmiştim geçmiş postlarıma bakarken bu elbisenin olmadığını farkedip bu gece yarısı posta koydum
fisto kumaştan kollarında fisto  olan bir elbise

 arkadan fermuarlı ve sabit fiyonklu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler