benim kıymetli izleyenlerim

20 Mayıs 2012 Pazar

MUTFAK ÖNLÜĞÜ

 merhabalar
bugün mutfak önlüğü postuyla merhaba
hani baya bir zaman geçti bunu yapalı
ancak dün resiledim ve burada paylaşıyorum
ortasına dantelden kestiğim kalp şekili ve etrafını küçük kurdele ile silikonladım
( inşallah düşmezler) ve kalp şeklinin  uc kısmına kurdeleden gül yapıp monteledim
bu önlük dikme işini sevdim hediyelik de güzel oluyor ah bir vaktim daha müsait olsa neler neler var yapılmayı bekleyen
ömrümün hiç bir zamanında bu kadar üretme isteği ile yanıp tutuşmamıştım
bir  sürü kumaşlar aldım yapılacaklar için ama gel gelelim makinaya oturmam pek mümkün olmuyor
geçmişimi düşünüyorum nekadar müsait zamanlarım vardı daha fazla üretebilirdim
ama ozamanda bu kadar fikir üretemiyordum.......)))))
anladım ki herşey kısmet *****



dün liseden arkadaşlarla toplandık
takdir edersiniz ki hakara kikiri konuşmaktan ve gülmekten şakaklarım ağrımış
eve gelince yorgunluk gösteriyor kendini aslında arkadaşlarla birlikte olunca hiç yorgunluk nedir anlamıyorum
daha fazla görüşmemiz gerektiğine karar verdik
mezun olduktan sonra 6 defa ancak bir araya gelebildik
gerçi telefonda görüştüklerimiz oluyor ama yüz yüze olmak gibisi yok...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler