benim kıymetli izleyenlerim

9 Haziran 2012 Cumartesi

ERKEK ÇOCUK PANTOLONU DİKTİM

ord
 MERHABALAR
oğlumun dün mezuniyet töreni vardı
4+4+4+ uygulamasına geçildiği için artık 4.sınıfı bitirenler mezun oluyorlar ya
bizim de apar topar bir törenimiz oldu aman çocuklar nasıl eğlendi bir oynama ki sormayın
neyse ben oğlanlara küçükken dikerdim ama ara verdim artık hazır kıyafetleri de tercih ettikleri için ne zamandır dikmiyordum
oğlum geçnelerde bana da diksene diye bir istekte bulunmuştu
fırsat bu fırsat bende mezunuiyet töreni için bir pantolon diktim
altınyıldızın kumaşı evde vardı renk te tam istediğim gibi idi
yalnız büyük bir sıkıntı vardı kumaşın boyu vermiyordu
kumaşın kalitesine güvenerek
ömrümde ilk defa böyle bir deneyim yaşadım
kumaşın boyundan değil de eninden kestim pantolonu
ne farkı oldu bilmiyorum duruşundsa herhangi bir yamukluk yok
demekki çıkamayan durumlarda  bu durumu deneyebileceğim
hani dikmeside gayet kolay dı
 neler yapmışız
parçalı fermuar çalıştım
kumaşımız %86 yün ile dokunduğu için prova yaparken oğlum kumaşın kaşındırdığından bahsetti
bande ön pantolon paçasına astar kullandım
giyince  nasıl rahatmıydı diye sorduğumda astarın kullanım amacına ulaştığı anlaşıldı
 cepler ve kemer atkıları
 ve son görünüm

1 yorum:

bendencesitlemeler