benim kıymetli izleyenlerim

17 Ağustos 2012 Cuma

BAYRAMLIK İNDİRİM GANİMETLERİ

 Merhabalar
tabi gecenin bir yarısı iftar yapıldıktan sonra uzunca bir sindirim mücadelesi
paşinden içilen çay ve kendine gelme faslı sonrası bende bir bloğa uğrayıp şu ta ramazan öncesi alınan ganimetleri paylaşayım dedim
indirimin ilk başladığı zamnda gittiğim avm den bu mercan rengi ceketi görüp iki bedeni yokmu diye sormuştum görevli bayan 1 numara size uyar dediğinde yok daha neler dedim
meğer ki ataların 1 numarası benim bedenim imiş
aman ne moral veren bir sisitem uzum zamandır 1 beden kıyafet satın almamıştım
tamda bedenim imiş
renk ne zamnadır düşündüğüm bir renkti bedenimde uyunca cocuklar gibi sev,ndim işin gerçeği
altına astarının renginde bir eteğim var onunla kombin yapacağım bayramda giyip resimleyebilirsem buradan yayınlarım artık


Hotiç uzun zamndır takipimde bir marka
kalıpları ayağa okadar rahat oluyor ki yüksek topukta bile bu rahatlık ilginç doğrusu
buçuklu kalıpları mevcut olduğu için istediğiniz gibi ayağınıza uydurabildiğiniz kalıplar oluyor
birini bayramlık yapmayı düşünürken diğerini de o renk ayakkabı ihtşyacım olduğu için aldım


 yine günlük giymeyi düşündüğüm ceyo ayakkabıyı da alışverişte rahat bir ayakkabı olması için aldım fiyatlar tabiki üzeri fiyatının neredeyse %70 olduğu için bütçeyi sarsmadığını söylemek isterim
çantamda ipekyolun mağazasından içeri girince gözümü alamadığım bir ürün gidip gelip baktım baktım ve aldım



görüldüğü üzere çantam meger Burberyy nin 2011 kış sezonu için tasatladığı bir model
ipekyol birebir modeli uygulayıp 2012 bahar sezonu için bizlere sunmuş
fermuarını 180 derece açılıyor olması kullanımdaki başka bir kolaylık
ben çanta alırkan fazlaca zorluk yaşaynlardanım bu modele neden içim aniden ısındı sonradan bu Burberyy nin kitapçığında görünce anladım adamlar pahalı satıyorlar ama sizin kullanım koşullarınıza göre üretim yapıyorlar
ben tabi bebekli olunca büyük ve şık çanta bulmakta zorlanıyordum tam benlik artık içinde her aradığımı rahatlıkla bulabildiğim bir çantam  şıklığı da kâr ı oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler