benim kıymetli izleyenlerim

14 Ocak 2014 Salı

BU GÜN PEMBE BİR POST ATIYORUM İHTİYACIM VAR

 merhaba
bu gün böyle pembe bir post hazırlamak geldi içimden.
herhalde karamsarım .
yada bu rengin vereceği sakinliğe ihtiyacım var.
gerçekten de neden pembe bizi dinlendirir?
gözü yormaz?
beynimizi boşaltır?
neyse
ben böyle bir pembe manto istiyorum


  çilekli dondurmalar  yemek istiyorum şekerimi yükseltmeyen

 pembe güller istiyorum koklamak içime çekerek

 pembe fırfırlı bir bluz

 kurabiyeler

 
 
 böyle pembe bir ayakkabı

 ve oturup dinlenmek istiyorum böyle pembe bir koltukta
sadece bulutları seyredeyim
ve bulutlardan fal bakayım
hediye paketleri olsun falımda
bir beyaz at göreyim
yeşil çimlerde yatıyormuş gibi hissedeyim
beyaz bembeyaz olsun her şey saflığın simgesi
televizyon sesi bile olmasın
nagatif hiç bir şey olmasın
ve  kimse çağırmasın
annnneee şunu gördün mü diye sormasın.
yada yemekte ne var demesinler.
kapı ,telefon  çalmasın.
bu gün çamaşır yıkanmasın.
bulaşık yıkanmasın.
markete gitmeyeyim.
hatta dışarıya bile çıkmayayım.
kimse hastalanmasın ilaç içirme peşinde olmayayım.
süt ısıt demesin ya da
tuvaletim geldi demesin
hatta yemek yedirmek için bin bir türlü ikna cümleleri kullanmayayım,
ev süpürmek zorunda olamayayım
ev toplamasam?
ütülenecekler?
geciktiler neden ?diye düşünmesem
çok sevineceğim bir haber gelsin...))))
evin her yeri tertemiz temizlense kendiliğinden
ben de
oturayım yaaaa
 sadece oturayım hiç bir şey düşünmeden
hatta canım sıkılsın
bu gün böyle bir gün olsun
size de

4 yorum:

  1. birde bardağın dolu tarafından bakalım Sebahat hanım, bütün bunlar hayatımızın neşe kaynakları aslında evet çok yorucu ama belki de başkasının hayali olan bir hayat bu yaşadığımız. Ayrıca bu tempoya alışmışsınız isteseniz de oturamazsınız :) Bu arada sabah işe gelirken birinin üzerinde gördüm böyle pudra rengi bir manto, öyle birşey dikmeye nasıl heveslendim anlatamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hayatımın gerçeklerinden uzaklaşamıyorum

      Sil
  2. Ohh ne güzel,gözüm gönlüm açıldı

    YanıtlaSil
  3. bazen ben de böyle çıkmazlarda oluyorum inşallah tez vakitte atlatırsın

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler