benim kıymetli izleyenlerim

28 Temmuz 2015 Salı

bana yardım edecek var mı?


Bu sabah bloğu açınca bu bildirimle karşılaştım nedir ne anlama gelir bilen varmı?

Çerezden kast ettiği şey  ne  dir anlamadım


Avrupa Birliği yasaları uyarınca, blogunuzda kullanılan çerezlerle ilgili olarak Avrupa Birliği ziyaretçilerine bilgi vermeniz gerekmektedir. Çoğu durumda bu yasalar izin almanızı da gerektirir. 

Nezaket gereği olarak blogunuza, Google Analytics ve AdSense çerezlerinin kullanımı da dahil, Google'ın blogunuzdaki belirli Blogger ve Google çerezlerini kullanmasıyla ilgili açıklamalar içeren bir bildirim ekledik. 

Bu bildirimin blogunuzda iş görüyor ve görüntüleniyor olduğunu onaylama sorumluluğu size aittir. Başka çerezler (örneğin, üçüncü taraf özellikleri ekleyerek) kullanıyorsanız bu bildirim sizin işinize yaramayabilir. Bu bildirim ve üzerinizdeki sorumluluklar hakkında daha fazla bilgi edinin.

4 yorum:

  1. cerez herhalde cookies demek istiyor. tam olarak ne yapmaniz gerektigini bilmiyorum ama ben hollanda dan giris yapiyorum sitenize ve ben giris yaptigimda site de cookies izni istiyor.

    YanıtlaSil
  2. siz den ne izini isteyebilir ki peki ne yazıp giriyorsunuz? inşallah yorumu okursunuz))))

    YanıtlaSil
  3. Canım aynı bildirim bende de var sebebini ve ne anlama geldiğini bilmiyorum bek dikkate almadim i̇nşallah önemli birşey değildir. Bu arada takipteyim:-)bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Selamlar
    Bu sorun heryerde var
    Biliyormusunuz bilmiyorum ama Google blog ziyaretçileri hakkında bilgi topluyor. AB yasalarına göre bunun için ziyaretciden izin alması gerekiyor. blogger tabanlı sitelerde çıkan uyarı bu. Ziyaretçiye diyorki; "sana ilgini cekecek ürünler (reklam) göstermem icin seni biraz tanımam gerekiyor buna izin veriyormusun"
    Korkacak birşey yok yani

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler