benim kıymetli izleyenlerim

15 Eylül 2015 Salı

KOT CEKET SÜSLEME



Merhabalar
bloğa yazı yazmak konusunda ihmalci davrandım kabul.
Ama bu bir şeyler üretmediğim anlamına gelmez.
Bir de geçtiğimiz haftalarda aldığımız çok üzücü haberler paylaşım yapma konusunda
 paylaşımlarımızı erteledi desem de olur.

Yaklaşık 1 aydır sürekli üretim halindeyim aslında.
Yaz bitti ya üretim başladı nedense yaz sıcağında makineye oturmak 
imkansız hale geliyor.
Neyse bu ceketi tahmin edemeyeceğiniz bir miktarda aldım))))
bütün dikişlerini söktüm ( deli değilim  hedefime ulaşmak için bunu yapmam gerekti.)
kollar ayrıldı  yan dikişler ayrıldı
bu dantelleri eklemek için.
bir tek yakaya dokunmadım
ilikleri olmayan düğmeleri olmayan bir ceketti.
evdeki taşlı baskı çıtçıtları bir biçimde ellerimle tutturdum ön kısmına.
Omuz başlarına cep kapaklarına
ve kol ağızlarına aynı dantelden ekleyip uğraştım değdi mi koccaaammman bir EVETTT
Ben beğenerek kullanıyorum iyi ki böyle bir fikir gelmiş iyiki  söküp değiştirmişim.






http://bendencesitlemeler.blogspot.com.tr/search/label/etek  
  bu adreste payşlaştığım




   puanlı eteğim ve



http://bendencesitlemeler.blogspot.com.tr/2012/09/urettikce-mutlu-oluyoruz-orgu-cantam.html
yukarıda ki adreste paylaşmış olduğum çantam ile  kullanıyorum.



Bir diğer kombin biçimi de beyaz etek oldu.


 Durakta çekilen bu resim ile arkadaki diziyi hiç seyretmemiş olmama rağmen reklam gibi algılanmaz ise memnun olurum.
Kamufle etmem gerekirdi kabul.

5 yorum:

  1. Çok hoş canım ekine sağlık güzel günlerde kullan sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok hızlısın daha postu yeni yayınladım ve üzerinde düzeltmeler yaparken yorum bırakmışsın
      teşekürler

      Sil
  2. Ceket baya havalı olmuş hani:) eline emeğine düşünen aklına sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma hanımcığım her zaman ki hassasiyetinizle yine içten yorum bırakmışsınız
      teşekkürler

      Sil
  3. İyi ve güzel günlerde eskitin. Ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler