benim kıymetli izleyenlerim

3 Şubat 2017 Cuma

PARMAKSIZ ELDİVEN

 Nihayet unuttuğum bazı şeyleri hatırlamayı başarıyorum çok şükür.
bu bilgisayar yazılarında emoji yokmuydu?
telefonda yazmadan da ifade ettiğimiz şeyleri burada yazıyla yapmalıyız değil mi?
neyse parmaksız eldiven
37 ilmek başladım tekli ilmek zorunda çünkü ortadaki tek ilmel sonra baş parmak için ayrılıyor.
iki elin eldiveni farklı sağ ve sol ayrı eldiven.,

 sağ eldiveninin saç örgüsü üstteki gibi fark ettiyseniz baş parmak yuvası ayrılmış.
alta gelen yere saç örgüsü koymadım elin içinde kalabalık yapan bir örnek olsun istemedim.

 bu da sol el saç örgüsü şekli ve yeri farklı.
saç örgüsü sağ elde sağa bakıyor  sol elde sola bakıyor.

bu da baş parmağın ayrılmış şekli ile eldivenin iç kısmı

3 yorum:

  1. Ben bu eldivenin ilk ilmek atıldığı bebekliğini bilirim 😁😁😍😚😚 Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Artık bol kar zamanı geçti ama seneye ellerinizi sıcacık tutsun inşallah 😚😚

    YanıtlaSil
  2. Valla karlar bitti ama hala havalar eldiven giyecek kadar soğuk. bıırrrrr

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel benimde vardı bir dönem

    https://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler