benim kıymetli izleyenlerim

21 Şubat 2012 Salı

KİRLİ SEPETİME ELBİSE

BENİM EMEKTAR BİR KİRLİ SEPETİM VAR ZAVALLICIK SAKLAMAKTAN VE TAŞINMAKTAN   VE ÜZERİ BANTLANDIĞI İÇİN   YÜZÜNE BAKILMAZ DURAMA GELDİ  ASLINDA DİĞER SEPETLERİMİN DURUMU DAHA İYİ AMA BEN BUNU NEDENSE DAHA ÇOK SEVERİM  ONA DÜN  BİR ELBİSE DİKTİM  BANYOMUN KÖŞESİNE OTURTTUM

ALT TARAFINI BÖYLE ÇİNGENE ETEEĞİ  GİBİ YAPTIM KAPAĞINI DA YASTIK KILIFI GİBİ YAPIP BU ETEĞE ELİMLE DİKEREK BASTIRDIM

DAHA ÖNCELERİ DİKTİĞİM MAKİNA ÖRTÜM İLE ANALI KIZLI OLDULAR BU KUMAŞLARI DA GEÇEN YAZ SALI PAZARINDAN  2 TL YE ALMIŞTIM  BANYODA KULLANACAĞIMI DÜŞÜNMEDEN ALMIŞTIM  İYİ Kİ ALMIŞIM  ÇOK GÜZEL OLDULAR

SEPETİM YERİNDE BÖYLE KURULARAK DURUYOR

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık becerikli hanımlar için mükemmel fikirler :)
    Bence yorumlardan harf doğrulamayı kaldırın hiç bir işe yaramıyor harfleri okuyup yazana kadar yorum yazmaktan vazgeçiliyor..

    YanıtlaSil
  2. sevgili emine kaya harf doğrulaması için beni uyaran ilk siz oldunuz ilginiz için teşekkür ederim bende gerçekten birine yorum bırakırken harf doğrulama ile karşılaşınca sıkıntı yaşıyorum ama kendimde olduğunu bilmiyordum :)

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler