benim kıymetli izleyenlerim

25 Şubat 2012 Cumartesi

kızıma kate middleton şapkası ördüm

bu ingiltere karaliçesinin varisi kate middleton duruşu tavrı asaleti ve sadeliği ile tamda kraliyet ailesine yakışan bayan var ya hani şu yukaruda resmi bulunan  işte ben onun şapkalarından esinlenerek kızıma şapka yaptım

şapkayı normal şapka gibi örüyorsunuz yayvan tarafına gelirken resimde görüldüğü gibi belli bir kesimi daha fazla arttırıp volan olmasını sağlıyorsunuz bu volan ne mi olacak alttaki gibi üstüste gelip katlanmasını sağlayacak

işte tamda böyle daha sonra  bu kısımı geriye doğru katlayıp

50 zincir ile başladığınız zincirin üzerine 50 tana trabzan yapıp

bu trabzanın üzerine de her trabzana iki tane doldurmak sureti ile çiçek detayı görünümünde dolgular hazırlayacaksınız

bitince gül kendiliğinden kıvrılacak ve bitiminde uzun olarak kopardığınız ipi ile şapkaya gülü sabitleyeceksiniz ben aynı renginden ip ile örmüş olmama rağmen yakışmadığı için tekrar pembe ile gül yapıp onu resimlemediğim için lila gülü buraya koydum

ve sonuç yazın çocuğunuz güneşten etkilenmesin diye böyle şirin bir şapka örmüş oluyorsunuz ve  baktımda kızımın görüş alanı gayet açık tabi birde bu şapkayı başından çıkarmasa  bu resimleri alırken
  sürekli başından attı bende bir hileye başvurdum ona reklam açarak şapkayı başında kısa bir süre böyle tutum
 nasıl olmuş?

2 yorum:

  1. Maşallah çok tatlı maşallah..
    Hayırlı sabahlar cnm faydalandığına sevindim ayrıca.

    YanıtlaSil
  2. Kelime doğrulama kalkmış bu arada :)

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler