benim kıymetli izleyenlerim

12 Mart 2012 Pazartesi

DERİN YAKA OYUĞU GÜLLERLE NASIL BEZENİR?


yaka oyuğu nasıl kapatılır
tekstilciler  yada kıyafet tasarlayanlar nedense bu derin yaka oyuntulu    bu luzlerin bayanların  nerelerde kullanılacağı ile ilgili  düşünceleri yok
hani bize göre belki derin yakalar kullanım açısından çok riskli diyelim
ben tanıdığım hiç bir bayanın bunu dışarıda rahatlıkla giyeceğini sanmıyorum
eğilip kalkarken eller her daim yakada mı bulunmalı




bende aldığım çoğu kıyafette yaptığım rötuşlara bir yenisini daha ekledim
bu derin yakayı bu şekilde kapatmaya karar verdim
evde bulunan bu tamda yakama göre olan parçayı önce iğne ile sabitledim



66 cm lik, boyunda 7 veya 8 cm eninde ipek şeritler kestim
tesadüfe bakın ki evdeki ipeğimin rengi ton farkı olmaksızın çok benziyor




bu şeritleri ikiye katlayıp alt tarafından büzgü teğel yapıp onu büzerek gül formları oluşturdum



bu gülleri
yakaya monte ettiğim koton güpüre elimde tutturdum


açıkta kalan yerlere de ben böyle güpürlerle kapladım
bunu yapmasam da olurdu
bir dahaki kamufle işleminde artık o şekilde yapmaya kara verdim


2 yorum:

bendencesitlemeler