benim kıymetli izleyenlerim

16 Mart 2012 Cuma

LEKE ÇIKARMAK BU KADAR MI KOLAYDI?

 KIZIM ARTIK 15 AYLIK OLDU ÇOK ŞÜKÜR AYLARIN NASIL GEÇTİĞİNE GELMEYELİM
BİZ  UZUN ZAMANDIR ARTIK KENDİMİZ YEMEK İSTİYORUZ
GEÇEN GÜN BİZİM BÜYÜKLERİN MASADA BIRAKTIĞI ATMAYI İHMAL ETTİKLERİ DANETTE KUTUSUNU UFAKLIK AL İÇİNİ RESMEN KAŞIKLA SIYIR
BU ARADA KAHVERENGİ ÇİKOLATA LEKESİ KIYAFETİN  HERYERİNE BULAŞMIŞ
BİR HALDE AMA BEN NE YAPTIM HİÇ DERT ETMEDİM
ÇÜNKÜ ARTIK BENİM LEKELERDE KULLANDIĞIM ÇIKARTICIM VAR
HEM KOTON KUMAŞLARDA
MERSERİZELERDE
SENTETİKLERDE
SONUÇ MÜKEMMEL
 
 


BİRDE YEMEK MASASI ÖRTÜLERİNDE ÇOK RAHAT KULLANIN
ÜRÜN BİO BELİNDANIN BEYAZLATICISI
ÇAMAŞIRLARI YIKAMADAN BİR GECE ÖNCE( DETARJANI BEN KAYNAR SU İLE ACIYORUM)BU SICAK SUYA BASTIRIN ERTESİ GÜN RENKLILERİ 30 DA BEYAZLARI 60 TA YIKAYIN SONUCU GÖRECEKSİNİZ
ESKİDEN BEN BÖLGESEL LEKE ÇIKARIRDIM
KULAK PAMUĞUNI ÇAMAŞIRSUYUNU BANDIRIP LEKELERE SÜRER SONRA DURULARDIM BU DA GÜZEL BİR YÖNTEM AMA GÖZDEN KAÇAN LEKELER OLUNCA YIKAMADAN SONRA ÇAMAŞIRI ASARKEN  MORAL BOZUCU
SON YÖNTEMDE HANTIR HANTIR LEKE ARAMIYORSUNUZ İLAÇ LEKELERİ TEMİZLİYOR


3 yorum:

  1. Kaşık tutmaya başladığı günden beri kendi yemeye çalışıyor karşı çıkmadım..
    Deneyerek daha da zügün ve dikkatli yemeye başladı çok şükür..
    Lekeleri bende çok dert ediyordum ama anında tazeyken suya bastırdığım meyveli önlüklerin dahi eseri kalmadı..
    Su ile..Başka hiç bir şey kullanmadım bilemiyorum diğer lekeler kaldıkça yani sindikçe çıkarması zor oluyor kanaatimce ya da ben kendimi çok güzel kandırıyorum :))
    Sevgiler canım hayırlı cumalar .

    YanıtlaSil
  2. evet anında yıkanırsa dediğiniz doğru ama ben üşeniyorum herhalde değiştirmeye:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    bloğumu ziyaret etmişsiniz teşekkür ederim.evet ben doğma büyüme ereğliliyim.uzun seneler alaplı da oturdum.96 senesinde ayrıldım oradan.şuan itibari ile didimde yaşıyorum.yarın ne olur bilinmez:)ama illede memleketim:))size mail adresimi yazıyorum isterseniz mailleşebiliriz.sevgiler
    biraydamasali@gmail.com

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler