benim kıymetli izleyenlerim

28 Aralık 2012 Cuma

İNDİRİMLER DAHA YENİ BAŞLIYOR




iyi akşamlar
iki gündür alışveriş merkezlerinde baya bir turlamış olan ben  indirim denilen safsatanın YENİ YENİ  başladığını sizlerle paylaşmak istedim
dün via portta gittik istanbuldan çıkışta neredeyse izmit sınırlarında olan bu alışveriş merkezi benim favori  gittiğim dolaşması da gitmesi de kolay büyük çocuklar sinemada olup mırıldanmadıkları için rahatça alışveriş yapılan bir mekan
yoldan içeri girmaden hani otopark görünüyor ya saat daha 5 ve otoparkat neredeyse
yer yoktu desem yalan olmaz ama gel gör ki mağazalarda dolaşan hemen hemen kimseler yok sanıyorum insanlar taaaaa istanbuldan oraya yemek yemeğe gidiyorlar çünkü kafeler ve lokantalar tıklım tıklım yemek sektörü her zaman pirim yapıyor bir kez daha anladım .
mağazalara gelince NGS butik %50 indirim yapmış ama bana yetmez
yargıcı da henüz yeni başlayan indirim daha mallar olanca fazlalalığı ile  askılarda ayakkabılar çok güzel almak isteyene duyurulur bu arada bende 60 tl den 9 tl ye düşmüş deri napa ince bir kemer aldım
sabri özel de %50 indirm yapmış ama bana yetmez
hotiç rahat günlük kullanım kısa botlar ve çizmeler sergilemekte renkleri per tercih edilen renkler değil yalnız
diğer mağazalarda yine indirim yapmış ama......
mağazalarda dediğim gibi bizden başka kimse yoktu neredeyse
anladım ki daha indirimler yeni başlıyor bende ne umutlarla gitmiştim hayallerimde neler vardı ama evdeki hesap çarşıya uymuyor


bu günde meydan alışveriş merkezinde gezindim gap çocuklar için tercih ettiğim bir mağazadır üst katında her zaman indirimli ürünler vardır geçen sezonda indirimli ürünlerin üzerinden %50 indirimine rastlamıştım
YKM güzel ayakkabı ve kıyafet indirimi yapmış neredyse tıklım tıklımdı baya bir satış vardı ev tekstilinde %50 indirim yapmış englısh home küçük pıtı pıtı pastel renkli çarşaflar ve havlularda çok güzeller gitmeyi düşünenler için bir paylaşmak istedim..)







                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler