benim kıymetli izleyenlerim

28 Aralık 2012 Cuma

KIZIM İÇİN TASARLADIĞIM BERE VE ATKI TAKIMI

Resim yazısı ekle
 
hayırlı cumalar
heleşükür ne zamandır resimlemeyi ihmal ettiğim kızımın atkı ve beresini paylaşıyorum
aslında ne zamandır kullanıyoruz bile ama ihmalkarlıktan bir türlü resimleyemediğim bu takımı makarna ip denilen ip ile ördüm
atkıyı 30 ilmek ile başladım yanlarda 8 er haroşo ve ortası  14 ilmek te ortasını düz örgü ile ördüm  uzunluğu ise kızımın üzerine takarak karar verdim
bere ise ipim kaın olduğu için 57 ilmek ile başlayıp bir elimi genişliğinden biraz fazla hiç kasmadan devam edip sonrasında her 3 ilmekte bir kasıp yuvarlağın muntazam olmasını sağladım son kalan 15 ilmeğin içinden ipimi koparmadan geçirip büzdüm ki tepe noktası muntazamn olsun diye .

tabi çocuklarınızın kafasına göre örmeniz sizi daha iyi yönlendirecektir.

Atkıya zincirden dal görünümü verip yine alttaki linkte verdiğim gibi pilot kalem ile  bir hat belirleyip zinciri bu hattan dikip üzerine elimde ördüğün çiçikleri ve yaprakları istediğim yerlere dikerek kompozisyonumu oluşturdum

sorularınız olursa bana buradan yorum bırakabilirsiniz

diğer resimlere alttaki linki tıklayarak bakabilirsiniz

http://www.flickr.com/photos/90943870@N02/8317856954/in/photostream
http://www.flickr.com/photos/90943870@N02/8316802353/in/photostream/

2 yorum:

  1. Çok şık bir takım olmuş, güle güle giysin kızınız:)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz elişi defteri teşekkür ederim emek ve hayaller güzel işler ortaya çıkmasına sebep veriyor ...)))

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler