benim kıymetli izleyenlerim

6 Temmuz 2014 Pazar

BENİM CEPHEMDEN HABERLER

 Merhaba:
Bir aydır elime dikilecek bir parça alamıyorum:
Birinci sebebi ;sıcakları hiç sevmem  dikiş dikmeme engel olur.
İkinci sebebi :sağlık sorunlarım  var hastanelerde bir aşşağı bir yukarı gidip gelmekten yorgun argın eve gelip ancak yemek yapmaya vakit olması.
Üçüncü sebep:  kadın terziliğin den ustalık belgemi almak için sınavlara girdim veee  artık usta bir kadın terzisi olduğumun kanıtı belgemi almaya hak kazandım belgemi almaya henüz gidemedim ama elime aldığımda buradan sizlerle paylaşırım inşallah.
Dördüncü bir sebep: biz memur adamız bize nereye git derlerse oraya gidip çalışmak zorundayız ve tabi yine tayinimiz çıktı taşınıyoruz.
Bu kaçıncı taşınmam
sanırım 8 olacak
Hani şöyle 18 yıllık evliyim böl ,çarp, topla, kaç senede bir taşınmışım siz karar verin.
Bir de bizim ev eşyalı iken badana yapamama gibi bir durumumuz vardır badana yapma yılı gelmeden hep taşınmışızdır .
Bana hangisi daha telaşlı deseniz hiç eşyalı evde badana yapmadığımız için doğru bir karar veremem.
Ama bir de babamın bir sözü vardır'' 4 taşınma bir yangına eştir'' der
Gerçekten taşınırken ziyan olan ev eşyaları , her gittiğin yere uymayan perdeler,
bazen mutfağın büyük olur bir kaç fazla mutfak ıvır zıvırı alırsın  gittiğin yer küçük olur onları hooop al başkalarına ver.
adımız memur  soyadımız tayin.
Bir kaç gündür ev aradık bu ramazanda , sıcakta ,evlere bak karar vereme, bir de biliyorsunuz İstanbul şartlarında ev fiyatlarını  zaten yanlarına yaklaşılmıyor Allah'dan tanıdık bir kaç kişi var da  yol gösterdiler öneriler de bulundular .
Hani birine beddua edeceksen Allah ev aratsın  deyin.
Neyse biz de artık son kararımızı verdik sanırım bir daha değişmeyecek
 şu üstteki gibi deniz kenarı
ve alttaki gibi yeşilliği olan bir yer yani İstanbul'un karedeniz kıyısı olan Sarıyer'e bağlı KİLYOSA taşınıyoruz.
sanırım bu evden bir daha post atamayacağım
ne olur bana dua edin çünkü çok duaya ihtiyacım var.
Bolca karşılaştığımız bir ayettir her zorluğun yanında bir kolaylık vardır .
Allah 'ım bana  kolaylık ve sağlık ver.
AMİN.


9 yorum:

  1. Allah yardımcınız olsun.3 yılda bir tayin olan bir memurun çocuğu olarak halinizi çok iyi anlıyorum.Aklım erdikten sonra ilk kararım;asla bir memurla evlenmemek oldu bu yüzden.İnşallah kolaylıkla taşınıp yerleşirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm evet ben de memur çocuğuyum ama gönül ferman dinlemedi herhalde .
      Allah ım kolaylık versin evet .

      Sil
  2. Allah yardımcın olsun... Tayinim 8 senedir hiç çıkmadı ama küçücük ilçede 4 kez taşındım.. Zorluğunu bilirim.. Hele uzaklardaysa daha da zordur..
    Ustalık belgene çok sevindim.. Ben de kursa başlayacağım kısmetse ama ustalık için değil çıraklık için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memurlar bu sezonda tayinle yatıp tayinle kalkar bizde .İşin gerçeği ben şehir dışı bekliyordum .Ailem burada olduğu için biraz iyi oldu gitmemek belki ama yine de ev taşımak evden eşyanın çıkması hepsi taşınma oluyor.

      Sil
  3. İnşaAllah önemli bir rahatsızlığin yoktur. Çok çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar nasip etsin. Ev taşıma deyince içim cız etti. Şu mübarek günlerde Rabbim yardımcın olsun.gerçekten zor. Önemli olan sağlık. Kendini fazla yormamaya çalış.terzilik belgesi derken onu nerden aldın.kursa falanmı gittin? Allaha emanet ol. Yardımcın olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aniden artan bir tansiyonum var.şekerim var
      bir de safra kesemde taş çıktı .Doktorlar ameliyat diyor . ben de çok korkarım ameliyattan.başımdan 3 kere geçti ama iş başa gelince katlanabilir miyim ki bilmiyorum .
      Kadın terziliğin den ustalık aldım.
      Hani ben kız meslek lisesi giyim bölümü mezunuyum ya o diplomamız kalfalık belgesi oluyormuş.ilçelerin çıraklık eğitim merkezine gidip ustalık belgesi için müraacat ettim,
      Önce kültür sınavlarını verdim sonra uygulamalı ders olan dikiş dersinde orada onların tayin ettiği iki parça yani kadın gömleği ve kadın pantolonunu anlatarak bir gün boyunca dikiyorsunuz kadın pantolon fermuarı nasıl yapılır ,cep nasıl takılır ,paça nasıl bastırılır ,kemer takma ve bastırma hepsini onların gözü önünde yapıyorsunuz tabi ölçüleri onlar veriyor siz kalıp çıkarıp o ölçüye uygun dikiyorsunuz.
      Artık yeni bir kanun var bu ustalık belgesi olmayan dükkan açamıyormuş.Ben de elimde bulunsun belki lazım olu diye aldım.
      teşşekürler.

      Sil
  4. Tekrar geçmiş olsun. Safra kesemden ben de ameliyat oldum. Baya zorlanmıştım. Safra kesem alındı. Şimdi pişmanım.benimki çok ileri seviye de değildi.belki başka yollarla eritebilirdrim.hiç araştırmadım.inşaAllah senin de ameliyat olmadan , ya da ne bileyim safra kesen alınmadan taşlar alınır. Rabbim yardımcın olsun.belgen hayırlı olsun. İyi yapmışsın.kim bilir belki lazım olur. Ben de giyim bölümüne gitmek istedim ama malatya da yoktu.hiç aklımda yokken çocuk Gelişimi seçtim.bakalım bir senem kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi her şeyi rahatlıkla yiye biliyor musunuz? aslında soracağım dünya kadar da soru var? benim ki tamamen rastlantı eseri tespit edildi ağrılarım yok ama doktor kontrolundeyim taş büyürse doktor alacağız diyor? sizce ne yapayım?

      Sil
  5. geçmiş olsun canım ve harika bir yere taşınıyorsun :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler