benim kıymetli izleyenlerim

3 Eylül 2014 Çarşamba

KİLYOS'TAN TEKRAR MERHABA


 Yaklaşık iki ayın sonunda nihayet bir post hazırlaya bileceğim
410 dönüm arazi içerisinde, deniz kıyısı, ağaçlar ile çevrili ,tertemiz çam kokusu, hiçbir şehir gürültüsü ve hava pisliğinin olmadığı bambaşka bir İstanbul muş burası .
Ama gel gör ki yollar da hummalı bir çalışma hektarlarca ağacın kesildiği 3. boğaz köprüsü inşaatından  geçerek geliyorsunuz .Ağır tonajlı kamyonların altında kalacağınız korkusu ile.
Evet denizimiz biraz kızgın her an celalleniyor eeee malum Karadeniz.
 Nasıl temiz anlatamam bilindik didim'i anımsatırcasına.
Dün şöyle bir dolaştım evin etrafında onlarca incir dikilmiş ben pek severim kara inciri hani şu üzeri çatlak olanlarından koparıp çocuklarla yedik.Cevizler ,dutlar, elma , armut ve niceleri.
Ve alttaki resimde ki piknik alanı .Taşındığımız ertesi günü bize hoş geldin pikniği.
Hepsi bir arazi üzerinde
Meğer bizi cennete davet etmişler de  biz nazlan mışız.
Evet tayinimiz buraya çıkınca baya bi üzülmüştüm onu söylemek istedim))))..

 Evet     İstanbul şartlarında böyle manzarılı bir evden kopmak önce kolay olmayacaktı.


Ama her gün balkondan     kürek   dolusu  toz süpürmekten,
Karşımızda ki pastanenin meşhur olan böreğini yapmak için kilolarca kavurduğu soğan kokusundan,
cadde üzerinde oturduğum için egzoz kokusundan,
yanda ki lahmacuncunun evime dolan kurumlarından,
hiç bitmeyen siren seslerinden,
her an kaza ve kavga görüp gerilmekten,
cam açıp bir temiz hava alamamaktan
BIKMIŞTIM

AMA...

cuma pazarımı
evin dibindeki marketleri
yakınımızda ki eczaneleri
ekmek fırınlarını
ve itimat süt ürünleri satan mağazayı
ARAYACAĞIM.....


Evet geçen hafta çarşamba gecesi eve göçümüzü kaldırdık
iki kamyon eşya ile resimde görülüyor
eşime göre eşyaların çoğu benim kumaşlarım ve sirkelerim miş )))
bir de sadece kendisine ait olan üç kitaplık dolusu kitap
hangisi  fazla koli tutar  hesaplamadım ama benim kumaşlarım bir baza doldurdu



Altın sarısı kumlarımızda son diktiğim tuniği de paylaşmadan edemeyeceğim.

 Ben bunu dikerken, deniz kıyısında beni rahat ettirecek ,serin tutan pamuklu bir kumaştan dikmiştim. Deniz kenarına giderken hemen giyiverdiğim bir kıyafet oldu .





3 yorum:

  1. Hakkında herşeyin hayırlısı olsun. Oraya da alışırsın inşaAllah.tunik süper olmuş. Tam yaz rengi. Elleine sağlık. Güzel günler de giy

    YanıtlaSil
  2. alıştım bile .
    dünya varmış )))

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler