benim kıymetli izleyenlerim

25 Ekim 2014 Cumartesi

BANYOMA PASPAS



merhabalar
ee ev değişince eve uygun eşyalar gerekiyor malum!
İşin aslı diğer diktiğim paspasım da eskimişti .
Bu kadife döşemelik dokunmuş kumaşı  taşınmadan önce cuma pazarından almıştım.
Yumuşaçık bir paspas oldu.

 Etrafına organze  pilili bordür ,onun üzerine fransız danteli hepsinin temizliği için de gold kurdele kullandım.

 Alt kısmına banyoda tehlikeli bir durum yaşamamak için kaydırmaz niyetiyle kullanılan   bazaların yataklarında kullanılan  koruyucu alez diktim.Alezim içi elyaflı olanlarından paspasa yumuşaklık kattı.
Bunu  kullanmaz isek paspas banyoda gezintiye çıkıp çoluk çocuk herkesi sinirlendirip  tekme attırıyor.

 Tabi yine taşınmadan ötürü ufak da olsa açık kalan yerler var .
Çocukların oda girişi.
Odaya girer girmez kimse parkeye basmak istemiyor .
Uygun halım yok ki sereyim .
Ben de  yine kadife döşemelik dokunmuş bu kumaştan ufak bir yolluk diktim.
Yine onun altına da alez kullandım.


1 yorum:

  1. Halı kaydırmaz denen bir malzeme var. Altlarına onu da dikerek , onunla da destekleyebilirsin . sevgiler :)

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler