benim kıymetli izleyenlerim

4 Ocak 2015 Pazar

ORGANİZER !!!!!!! İŞLEDİM VE DİKTİM

 Merhabalar
   Önce banyom için bir organizer yapma fikri oluştu .
Hani el altında karışıklığa neden olan ve bir o kadar da her an kullanılması muhtemel temel eşyalar vardır.
Hep kullanılır ama bir vatanı yoktur garibanların.
Uzun zamandır nasıl yapayım diye düşünürken
seneler önce Cenova dan aldığım tuvalet kağıdı koruyucu bana ilham verdi.



Aldım önüme ilham veren süslü malzemeyi
önce desenini çizdim patiskavari  ama daha kalın kumaşıma.
Sırası gelmişken çizdiğim kalem tekstil kalemi.Sanmayın ki çizgilerim öylece kalacak.  Ütü ile uçan çizikler işlerimi çooook kolaylaştırıyor.


((((adresi

buradan         alabilirsiniz.
İnternetten aldığım bir kaç parça dikiş malzemesi beni baya bir ihya etti diyebilirim.
Nedense aldıklarımı zamanında paylaşmadığım için şimdi hepsini bir araya getirip  resimlemek zor.)))



Nerede kalmıştık kaç santim istediğime karar verdiğim organizerimi önce kestim  üstünü kalemle
şekillendirip,ipek kurdele ve işleme ipi ile işleyip ,arka taraftan  ütüleyince bütün kalem izleri gitti ve başladım dikmeye.


üstteki resim büyütülürse kalem izleri belli oluyor.



Efendim sakla samanı  gelir zamanı ata sözünü kullanacağım için mutluyum.
Evde eşya bırakmayıp  atanlara dır sözüm.
34 sene önce ördüğüm ve benimle oradan oraya gezinen zavallı dantelciğim nihayet yerini buldu
ve organizerimin ağzına kullanıldı.
Baya da uydu değil mi?
Tam da ona göre yapılmış gibi hem boyutu hem rengi.


 EEE  arkadaşça durun bakalım
benim el altında olan onca eşyayı attım içine de banamısın demedi
Cepleri baya bir derin yapmışım  işime de geldi çamaşır makinemin üzeri boşaldı
Mutluyum  işe yarar bir dikiş oldu.


2 yorum:

  1. Epeyce emek vermişsiniz. Sonuçta hoş bir takımınız olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten farkında olmadan takım oldular.Ben deseni örnek almıştım boyutları da uydu))).teşekkürler.

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler