benim kıymetli izleyenlerim

22 Aralık 2014 Pazartesi

BU SIRALAR BENDE ......

 Merhabalar
günlerin kısa olmasından mıdır yoksa isteksizlik mi
işleri tamamlayıp bir türlü dikişin başına geçemiyorum.
Sabahın erkeninde kalkılan gün yemek ve ev işi ile bitiveriyor.
Aslında kesilmiş:
iki adet kalem eteğim
bir şömiziye yaka bluzum
bir deri eteğim
bir payetli bluzum
bir çift kat penyeden triko
var da var
hepside meydanda dikilmeyi beklerken  nedir bu tembellik bilmiyorum.
Can atarken dikişe oturmayı olmuyoooor.
En kısa zamanda tekrar dikiş dikme isteği ile yanıp tutuşmayı bekliyorum.
Hele ki kumaşlarıma bakmak onları seyretmek onlar hakkında güzel fikirler tasarlamak bu sıralar hiç olmuyor .
Tabi arada sırada arkadaşlara yapılan küçük dikişler hariç.
Bir de altta kızıma yeni ördüğüm kulakları korumalı beresi


 Resimlere baktıkça hatırlıyorum bir doğum günü kutladık.

 Yeni evimden manzaralar


 Kızım kumsal topladığımız deniz taşlarını  oje ile boyayarak ilk boyama deneyimlerini ediniyor.

 Bu kuru dalı bayadı inşallah annesi kumaştan yaptığı kuş ve çiçeklerle bezeyecek ))))
 oğlumun ödevinden kartonları yuvarlayarak oluşturulan silindirlirden bir buket çiçek oluşturduk

 Rulokat kutusunu kaplayarak işlevsel hale getirdik


 BU SIRALAR BENDEN HABERLER BU KADAR.

4 yorum:

  1. siz kesmeyi seviyorsunuz sanırım, benim hiç aram yok biçkiyle:)bir an önce hepsini dikiverirsiniz inşallah

    YanıtlaSil
  2. kesmek sevdiğim bir olay değil onun için modeline karar verdiğim kumaşları toparlayıp hepsini bir günde kesiyorum .sonra isteğime yada önceliğine göre onları sırayla dikiyorum.Arada acil başka bir kıyafet olursa onu kesip dikiyorum .Kesilen diğerleri şimdiki gibi kalıyor.
    İNşallah tez vakitte dikerim.

    YanıtlaSil
  3. İnşaAllah kısa zamanda bitirirsin. Bere de çok şeker olmuş. Kuzun iyi günlerde giysin

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş. sizi de siteme davet ediyorum http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler