benim kıymetli izleyenlerim

27 Şubat 2013 Çarşamba

AYAKKABI TORBASI

 merhabalar
efendim geçenlerde büyük günüm vardı ya hani  bana gelen arkadaşlardan bir kaçı holde üzerlerini düzeltirken bir taraftanda şık ayakkabı torbalarını çıkardılar çantalarından, olaya bittim.... amanın ne de şık duruyor torbadan ayakkabı çıkarmak ayakkabılar da bir okadar  şık torbaların içinde olmayı gerektiren ayakkabılar yani
büzgülerini açarak çıkarılan torbalara şöyle bir baktım  ve olayı kaptım.

dün bunları dikmeyi kafama koymuştum bunları diyorum 6 adet kestim dantelleri 4 üaynı 2 si farklı
hani insan bazen elinde hazırda hediyelik bulunsun istiyor  o niyetle fazla yaptım şimdiden kimlere gidecekse güle güle kullansınlar
 sabah makinemi ayarladım heryeri toplayıp sabah 9 da dikmeye başldım ama bir taraftanda altta oturan komşumun 11 e kadar uyuduğunu biliyorum ya inşallah rahatsız etmem duyulmaz makinanın sesi diye tedirginlikle dikiyorum
dantellerini diktim hepsinin bu ikisin de bağcıklarını yaptım alt ipim bitti  tam masurama ip sardım ki iğnem kırıldı anlayamadığım bir bozulma ile karşı karşıya kaldım sanırım mekikte bir ayar kayması oldu makinem çalışmıyor yavaşça bakıyorum iğne olmadık bir yere denk gelip kırılıyor Allah Allah dahaa şimdi tıkır tıkır çalışan makina ne olduda böyle bozuldu tam o sırada alt komşumun mutfaktan su seslerini duydum kadın bana söylene söylene kalktı kesin yoksa böyle bozulmaya hiç şahit olmadım bende kendi kendime teselli verir gibi ayakkabı torbası dikilirken ne kadar ses olur ki desemde büyük ihtimal komşumun kızgınlığı var bu olayda....))))
ve bu gün makinam tamirciye gidecek bakalım ne problem varmış öğreneceğiz
kalın sağlıcakla

7 yorum:

  1. ben de yaptım o ayakkabı torbalarından.komşum istemişti.memlekete hediye götürmek için.makinanın fazla bir arızası yoktur inşallah.selamlar.

    YanıtlaSil
  2. evet sanırım ben dikmekte geciktim birde
    kurdele nekışı yapabilseydim daha şık olurdu sanırım
    makinam tamire gitti bakalım neyi varmış?

    YanıtlaSil
  3. Bana hediye gelmişti.Çok güzel oluyor hediye almak:))
    Deriden yada kumaşına uygun başka kumşalardan aplike de yapabilirsin.
    En kısa zamanda makinana kavuşursun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh hediyeler sevilmez mi hele bir de gerçekten hatırlanmak için yapılanları makinama hala kavuşamadım bu arada

      Sil
  4. mrb güzel blog benim adresimede beklerim
    http://cansuandic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Çok şıkmış gerçekten benimde yapasım geldi ama benim makinem yok hatta bugüne kadar hiç kullanmadım.Ama acayip özeniyorum.Dur bakalım yakındır benimde o işlere el atmam:)Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    http://esraninelleri.blogspot.com/

    Bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özenmeniz bir şeylerin ortaya çıkması yakındır demek müsaitseniz okadar çok kurslar varki ben bile kızım büyüdüğünde kurslara gitmek için planlar yapıyorum sizler daha güzellerini yapın inşallah

      Sil

bendencesitlemeler