benim kıymetli izleyenlerim

1 Şubat 2013 Cuma

SAKİN BİR GECE POSTU

                           




             uyku tutmayınca post yazayım bari dedim
şaşılacak bir şey değil mi
 benim bu gece uykumdan eser yok  halbuki gözlerimi açacak halim yokttu akşam. bütün günün koşuşturmasını ancak uyursam yükleyebiliyorum bu gün sallan sallan gezerim her halde  .Biz bebeğin beşiğini bir ay önce çıkardık odadan ama nedense her gece yine onun isteği ile nerede yatmak isterse oradayız bazen yeni yatağını istiyor orada ona eşlik ediliyor bazen de abisi ile, dün akşam bir ağlama karanlıkta evde aranmış durmuş bizi hemen kalktık koridorda karşılaştık  bir naz bir naz süt ısıtıp verdim sütü içerken bile içini çekme halleri anlarsınız çok içerlemiş onu bırakmamı anlaşılan.neyse hadi bari sütü içince beni rahat bırak neredeyse beni tekmeleri ile yataktan itti nerelerde yatsam orası burası  ııııhı hiç bir yerde uyuyamadım
bende ne zamandır internette giremediğim adreslere bir bakayım bari bu gece dedim dünya kadar resimler buldum haa bu arada gece internetin keyfi ne güzelmiş öyle senden birşey isteyen yok bilgisayarın başından kalkmak ne büyük sıkıntıymış meğer  aaaaa yeter diyesi geliyor insanın bir de öteki odadan
 _anne internete mi giriyorsun oyun kasıyor
lafları falan zaten o kadar kısıtlı vakitte kullanıyorum ki kıskanıyorum valla uzun uzun face girenleri gezinenleri ben bir ara bulup eh işte işimi bir halledebilsem diyenlerdenim bu gece uykuda dinlenemedim ama iyi kafa buldum gezdiğim sitelerde en azından kafam boşalmış bir haldeyim sıkıntısını belki gün içinde yaşarım.


Neyse dün boynerin kelebek imdirimi vardı bilmeyen yoktur ama yine de açıklama yapayım her ayın son günü boyner indirim yapar ama bu kış ve yaz indirimine denk gelirse süper bir olay olur indirilmiş fiyatlardan bir daha %50 indirim demek oluyor ki baya bir ucuza geliyor .Valla eşim işe gitmeden bebişi büyük abiye bırakıp koştura koştura nautilusa gittik sabah daha 9.30 gittik ki arabayı parka almak istemediler aaaaaaaa şaşaılacak şey neden çünkü daha elemanlar geliyormuş müşterilere daha kapalıymış neyse biz yinede arabayı park edip içeriye girmeye kalktık yok yine almazlar eşim bana kızar ben hiç oralı olamam dışarıda biraz oturduk sabah hava güzel
gibi dursa da baya bir soğuktu hani eşim
_ şu düştüğümüz hallare bak diye söylenirken
 bende zeytinyağı misali
_ napayım sabah kimseler kapmadan bir kere de ben alayım
 lafları falan biz kadınların alışveriş tutkusu işte neyse baktık biraz fazla vatandaş içeri dalıyor içeri girelim içerdeki banklarda oturalım dedik bir baktık güvenlikçinin orada duruyor millet saatin 10 olması bekleniyor bende sinsi sinsi
_bir ben değilim bak benden başkaları da var dedim eşime
 adamın daha bu saate hiç bir alışveriş merkezine gittiği mi var sanki benimde ilk oldu gerçi ama değdi
neyse girişler başladı biz normal bakınarak giderken bir baktık boynerin içi insan kaynıyor
_ aaaaa bunlarda nereden geldi   diye düşünürken diğer kapılardan girmiş olma ihtimali aklımıza geldi meğer ki tek ben değilmişim aman alışveriş böyle çılgınlıklar yaptırıyormuş meğer hemen ihtiyaçlara bakılıp alındı benimle ilgilenen bayana
_ aman erken geldimki kapılmasın dedimde
_ iyi yaptınız 1 saate pek bir şey bulamazdınız
 muhabbeti yapıldı.



kızıma bu iki panyeyi abilere  ve kendim için de bir kaç parça

bu işlemeli  ne diyor
sev , öp ,vahşi olduğunu unutma ....)))))
hani benim anladığım anne , baba, abi siz sevin öpün
ama benim tanımadıklarım bana yaklaşmayın vahşiyimdir
gerçekten de benim kızım yabancı olduklarına karşı  baya bir  yabani bu bazen utandırıyor ama bazende işime geliyor .
  üstteki birinci penye tarafımdan tekrar düzenlenip dizayn yapılacak üç boyutlu hale gelecek buradan resimlenecek ne zamandır böyle naturel baskılı bit tisort  aramaktaydım bulunca sevincimi anlatamam.

bu arada naturel demişken bizim burada bir ozalitçi var ne zamandır içeriye girip sorayım diyordum tişörte baskı yapıyormuş istediğiniz resimi ona götürüp düz penyeye baskı yaptırabiliyormuşsunuz 7 tl ye penyeyi onlar verirse 15 tl miş benimde arşivimde  çok sevimli çocuklar için resimler vardı bakalım bir vaktimde onları denemek niyetindeyim.
burası benim günlüğüm gibi düşünülürse  unutmayı istemediğim olayları buradan yazdığımı bilirler ister zaman doldurmak ister yazmak bu kadarmı özlenirmiş diye düşünün birde unutmeyeyım dediğim bir durumu paylaşayım:
 bizim kız gerçi çok büyümedi ama daha küçükken biz dolapların kapıların kurdeleler ile bağlamıştım açıp içindekilere zara veremesin amacı ile artık büyüdü şunları çözeyim dedim içlerindeki kap kacak ona oyuncak oldu


bu sufle kaplarını paristen almıştım seneler evvel  sanki şimdi burada neler satılıyor ama işte ozaman yoktu bu kadar çok bizim kız bunlara dadandı oyuncak sanıyorum ben onları ne zahmetlerle taşınırken aman kırılmasın diye sara sara bu günlere getirdim
eşim oynasın ne var demez mi kırılacak diye ödüm kopuyor arada misafir için sufle yapılıyor  ama yinede neden benim için kıymetliler şimdi bizim ufaklık kalktı yine eline aldı  sabah güneşi arkandan arkamdan karşımdaki duvara vuruyor puslu ama güneşli bir gün olacak sanırım  bir gecenin getirdikleri sabaha ulaştık çok şükür
bana da bir post çıktı
hayırlı bir gün geçirmek dileği ile  kalın sağlıcakla


3 yorum:

  1. gerçekten sizden çeşitlemeler olmuş bloğunuz.kurs resimleride çok hoş olmuş.takibe aldım banada beklerim.selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama size nasıl ulaşabilirim bir türlü olmuyor::::)))))

      Sil
  2. hoşgeldiniz beğenilmek güzel bir duygu tabi ama yorum bırakmanız inanın daha güzel her zaman yorumlarınızı bırakın insan yaptıklarım boşa gitmiyor diye düşünüyor

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler