benim kıymetli izleyenlerim

17 Şubat 2013 Pazar

DANTEL BLUZUM DİKİLDİ ŞİMDİ SIRA İŞLEMEDE

 Merhabalar
bluzumu dikmesine diktim ama bir de işlemek istedim gece giyileceği için  siyah biraz parlasın istiyorum
aslında içine giyeceğim siyah penye kıyafetimin desenlerini sakladı gibi geldi bende boncuklarla hareketlendirmek istedim kolları yukarıdaki gibi yaptım ama sizlere de sorayım desenlerin üzerinden serpiştirsem nasıl olur?
şimdilik kol uçları ve etek uçları işlendi ama ön bedeni de işlemek istiyorum kollar sizden gelecek fikirlerle işlenecek.
işlemek inanın dikmekten çok daha oyalayıcı gelinliklerin neden pahalı olduğu anlaşıldı:::)))

 altına yüksek belli balık eteğimi giyeceğim için bedeni kısa yaptım uzun hiç yakışmadı.
birde terziler bu kumaşı dikmeğe bir nazlanıyorlar neymiş efendim makina bu kumaşı dikerken zorlanıyormuş valla benim emektar singer makinam sağolsun dikkatlice dikince beni üzmedi tabi normal kumaş gibi sık dikmiyorsunuz sökerkende dantelleri yırtılıyor yani hata yapmadan dikmelisiniz ama ben gece diktiğim için çok yoruldum siyah renkli olunca dikişi görmekte zorlandım açıkçası.

kumaşlarımı nereden aldığımı soran arkadaşlar  işte size adresi
 tüm eminönündeki dükkanlar dolaşılıp bu dükkanın ilgisi ve fiyatları beğenilmiş ve buradan alınmıştır.



3 yorum:

  1. bence ön bedeni de işlesen güzel olur.sonuçta gece elbisesi.kollar bütün işlense de daha iyi olur bana göre.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım ancak döndüm ne ayıp değilmi
      evet ön bedeni işledim ama kollara halim kalmadı desem...))

      Sil
  2. dantelini nereden buldunuz acaba?

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler