benim kıymetli izleyenlerim

2 Şubat 2013 Cumartesi

PENYE SÜSLEMECE DIY

MERHABALAR
dünkü uykusuzluk hallerim bana bakın neler yaptırdı
akşam çabuk oldu ama baya bir erken saatte yatağa attım kendimi
boynerden  naturel olarak aldığım bu alttaki penyeyi dün otururken bir fikir çakması ile

üç boyutlu hale getiriverdim
yazıların üzerinden, pastanın etrafını, bacak hatlarını  kıyafet kenarlarını çeşitli renkte boru bancuk ile eteği fransız danteli ile
 pastanın üzerindeki meyveleri kristal bomcuk ile
 bebeğin yakasını, ayakkabılarını kum boncuk ile renklendirdim
naturel penye aramaya devam ve tabiki böyle üç boyutlu hale getirmek için




8 yorum:

  1. ellerinize saglık.çok cici olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz beğenmenize sevindim
      yorum için ayrıca teşşekkürler

      Sil
  2. harika olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz ilk denemem aslında siz neler yaparsınız kimbilir
      yorum için teşekkürler

      Sil
  3. maşallah çok sabırlısın.onları tek tek dikmişsin.ellerine kollarına sağlık.güle güle kullanın.selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz inanın sabır gerektirmiyor zevk ile bilakis dinlendiriyor hele ortaya değişik bir tarz çıkmıyor mu keyfine diyecek yok
      yorum için teşekkürler

      Sil
  4. cok guzel olmus, sabirli insanlara hayranim:))

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldiniz
    zevk ile işliyorsunuz yeterki elinizde malzeme olsun malzeme alıncaya kadar o ana aklınıza gelen bir fikir kalmıyoryorum için teşekkürler

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler