benim kıymetli izleyenlerim

23 Ekim 2013 Çarşamba

KIRMIZI KAPI SÜSÜ

 Merhabalar



hani dikiş makinasina oturmayacaktım ya çok kızmıştım hani
bende dünle bu gün bu kapı süslerine takmış bir şekilde sürekli üretme ihtiyacı aşk ve şevkiyle
sabah oturdum bu kırmızı tülden  kapı çelengimi yaptım
yapım aşamasının ilk merhaleleri maalesefki yok  işlerin bu kadar kolay olabileceğini tahmin edemeden hemen oldu

 önce kapı çelengini kırmızı tül ile kapladım

 sonra sırasıyla evdeki malzemeleri üzerine şöyle bir yerleştirdim aslında alttaki gibi metal zincir de koymaktı niyetim ama çok arabesk olacağı düşüncesiyle vaz geçtim
 kenarlarını sürfile makası ile düzelttim
düz makasın kesimini tülde beğenmiyorum kırtıklı kesim daha sevimli oluyor diye düşünüyorum

 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler