benim kıymetli izleyenlerim

4 Temmuz 2012 Çarşamba

DÜN SALI PAZARINDAN ALDIKLARIM

 hani dün bir koşuşturma içinde aldıklarım vardı ya
yıkanıp ütülenince iyiki alımışım dedim
kumaşlardan başlayalım
louıs vuitton baskılı kumaşları görünce mutlaka almaya çalışıyorum
bunlarada yine kıyamayıp almışım iyiki
fisto bir parça dantel parça
ve pijamalıklarım
 payetli bir parça bulup bir kıyafette değerlendirilmek üzere aldım
 ve diğer şifon parçalar

yine gezinirken ihraç fazlası ürünler satan bir tezgaha rastladım oradan
kızıma kıtty penyesi
kendime kolları garip bir modelli gömlek aldım
kollarında yırtmaç var ve lastikle büzülmüştü ama rahat bir duruşu yoktu hemda sıkıyordu
ne yaptım bu sabah o lastikleri kestim kollarındaki payetli şeritleri farklı bir şekilde dizayn edip
kolların yırtmaç formunu bozmadan



 bu şekilde değiştirdim
şimdi
kullanışlı olduğuna inanıyorum



 büyük oğluma da iki tane uzun kollu gömlek aldım
ve resimleyemediğim bir çok parça
Türkiye tekstil cenneti olduğu için
fiyatları tabiki komik denecek düzeyde...)))

2 yorum:

  1. tatlım hemen iadeyi ziyarete geldim bana diyorsunuz ama siz benden daha hamaratsınız pijamalarınızı bile kendiniz diktiğinize göre.kızıma maksilik kumaş aldım biri kessin diye bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok şaşırdım bu kadar mı çabuk
    daha buralardayken hemen yorumunuz geldi hiç başıma gelmemiş bir şey yaşadım
    teşekkür ederim yorumunuz için
    maksi etek se ondan kolayı yok....))))

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler