benim kıymetli izleyenlerim

11 Temmuz 2012 Çarşamba

YAZLIK FLOŞ VİSKON KUMAŞINDAN KOMBİNİM





















 Merhabalar
tatil dönüşü ilk dikişlerime başladım
sanki hiç giyeceklerim yokmuş gibi...
ne aç gözlülük anlamıyorum  hep değişiklik olsun isteniyor
bütün kıyafetlerimi doyasıya giydiğim ve eskittiğim eskimeyenleri de verdiğim için
huzurluyum bu takımı da yazın tiril tiril olması açısından tercih ettim
floş viskon kumaşlar fazla buruşuyor ama benim için yazın süper kullanışlı
gelelim hikayesine
geçenlerde alışverişte bu pantolondan almaya kalktım
marka versemmi????
neyse vermeyelim 250 tl den 39 tl ye düşmüş kabinde dendim alayım bari dedim kumaşını beğendiğim için ama kasada 59 tl denince  etikette öyle yazmadığını söyledim
idareyi arayıp yanlış fiyat girilmiş fiyatı 59 tl deyince yok kalsın dedim
mağazadan çıktım
ertesi günü benim caaaanım cuma pazarına gittim
tamda aynı kumaş rengi bilem
gelde alma hemen başka kumaşlarla birlikte aldım tatile çıkmadan aslında dikmekti niyetim
tatilde giymekti ama yetiştiremedim gelince hazır kestiğim pantolonumu diktim
bol paça pantolonları seviyorum ben rahat ediyorum paçalarını genişçene kıvırdım
yandan cep çalıştım yani anlayacağınız basit dikişli bir pantolon oldu
fena mı param cebimde kaldı


 Üst kıyafetim de yine aynı kumaştan ama desenlisi
bunu da ona uysun diye yine evde olan kumaşımı değerlendirerek diktim



1 yorum:

  1. Ellerine sağlık arkadaşım ne güzel elinden geliyor çokta şık olmuş güle güle iyi günlerde kullan........

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler