benim kıymetli izleyenlerim

3 Temmuz 2012 Salı

RAHATTIR, KULLANIŞLIDIR BAKIN PİJAMALARA

 bu sabah erkenden salı pazarına gittim
uzun zamandır kendime pijama dikmek istiyorum kumaşını tedarik etmek için
oy du buydu derken kendimi kaybetmişim herzamanki gibi
pazarlıkta yapılacak tı tabiki bir baktım paralar  da bitmek üzere
eee hemen pazarın arta kalını gezilmeden tıpış tıpış sebze bölümüne döndüm
mahçup bir okadar da şımarık eşimi aradım beni almaya gelirmisin
hani izinli ya adamcağız evde
izin dönüşü olduğu için evde patates soğan gibi temek malzemeler olmadığı için sebzelereden de baya bi yüklendim
pazar arabası baya bi doldu
çekemeyecek kadar
oturdum pazarın orada ki BİM  in önüne biraz nefes aldım
dinlendim buluştuk eve geldik
aldıklarım kumaşlar bir kısımı yıkanmakta
bir kısmı makinanın önünde yıkanmayı beklemekte
bende bu arada pijama modelleri araştırdım
beğendiğim bir kaç model var kumaşlarıma uygulayacağım
pijama dikmeyi düşünenlere de örnek olsun diye buradan resimleri paylaşmak istedim





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler