benim kıymetli izleyenlerim

23 Temmuz 2012 Pazartesi

PANTOLON NASIL ETEK OLUR

 evet
merhabalar
bir pantolonun eteğe dönüşme macerası
bu eteğimi 4 yıl önce dikmiştim
bahar ayında çok kullandığım bir kıyafetim oldu
şifon olan alt etek parça
pantolondan kesilen üst parçaya eklenerek  dikiliyor
istediğiniz gibi şekillendirin
efendim çok sevdiğiniz rahat kalıplı pantolonu nasıl eteğe dönüştürürüz
pantolonun üst kısmını alttaki gibi kestim

 tabi üstteki eteğim bu değildi örnek olması için yapmayı düşündüğüm diğer pantolonumu keserek örnekledim
o da uygun bir parça beklemekte
parçayı ayarlayınca onuda buradan göstereceğim




♥ To make this bohemian skirt, take a denim miniskirt and use it to form a yoke at the top, and then add a soft fabric of your choice!



6 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok şık olmuş,hayırlı Ramazanlar

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz
    teşekkür ederim hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi fikir. Ellerinize sağlık. Ben de denemek isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldiniz
    evet çabuk etek nasıl dikilir de denirmiş
    şimdi düşünüyorum da

    YanıtlaSil
  5. merhabalar sevgili kardeşim ziyaretin ve değerli yorumun için teşekkürediyorum, maşallah marifetlerine hayran kaldım elinden gelmeyen yok gibi,ellerine sağlık güzel işler çıkarmışsın,hayırlı ramazanlar sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. çok guzeller elıne saglık hem sık hemde degerlendırmeyle guzel işler cıkmıss

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler