benim kıymetli izleyenlerim

3 Ekim 2012 Çarşamba

CLUTCH YANİ PORFÖY ÇANTA

 MERHABALAR
portföy yapımını uzun zamandır düşünmekteydim
nasıl yapılacağı ile ilgili bilgiyi sağolsun zeynep&zeynep hanım bana açıklamıştı
bende ilk deneyimim nasıl olsa çokda mükemmel olması gerekmez diye öylesine bir yapayım diyordum önce bayramlık kıyafetim ile kullanmak için taftadan yapmayı planlamıştım ki :
pazartesi günü  sayın CEMAL NUR SARGUT hanımefendinin söyleşisine davet edildim
oturdum bir hızla alttaki aslında hafif lilaya çalan çan eteği dün diktim
(hani geçenlerde diktiğim tuniğimden artan kumaş vardı ya )
tabi lila ve mor renge leopar desenin çok uyduğunu hepimiz biliriz
bu leopar kumaşı da eteğimde kullanmak istiyorum önce aksesuvar olarak kullanayım dedim
yok yakıştıramadım ama sabahtan beri nasıl olmalı derken
aniden bir fikir çaktı  portföy çanta yapsam dedim ve bir hızla kalkıştım önce diktim sonra taşlarla süsledim
bildiğiniz bir porföy oldu









1 yorum:

  1. Tabi ben yeni gördüm bu yayını ne ayıp değil mi:)
    Ellerinize sağlık ne güzel olmuş..

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler