benim kıymetli izleyenlerim

1 Ekim 2012 Pazartesi

KIZIMIN YENİ ÖRDÜĞÜM BORDO FİLOŞ HIRKASI


 merhabalar
sabah sabah bir zil sesi ile evin bütün ahalisi ayaklandık
bu sabah evdekileri uyandırmak zor olmadı anlayacağınız
tabi gün de erken başladı
evdekileri tam göndermiştim ki
kombiciler kombiyi değiştirmek için sabahın erkeninde kapıda bekliyorlarmış
sizden başlayacağız dediler ben ayaktayım ya müsaitim diye heralde
öğlen emniyetin çayı var fotoğraflayabilirsem buradan yayınlamak isterim
neyse bende tam yemek yapacaktım akşam için ama ustalar mutfağı kullandığı için bende şu kızıma ördüğüm hırkayı paylaşayım dedim
yakadan 80 ilmek ile başladım
7 ilmek ön patlar
10 ön için
2 artırma noktası( kolların kenarından kollar kesilene kadar )
9 kollar
2 yine artırma noktası
20 arka
ve tekrar
2
9
2
10
7
toplamda 80ilmek oluyor
kenarlarını kurdele ile çevirdim



yetmedi birde koton ipten hristo teğeli ile süsüledim


 kollar ve çevresi bu şekilde oldu
kızım kokoş kokoş olunca hoşuma gidiyor
pek umurunda olmasada annesi zevkle bakıyor...)))
yapanlara kolay gelsin
 
 
 
evet çaydan geldim
arkadaşlarla sohbeti koyulaştırınca resim son dakikaya kaldı  ancak tek resim çektirebildik...)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler