benim kıymetli izleyenlerim

23 Ekim 2012 Salı

KIZIMA BAYRAMLIK ELBİSESİNDEN ARTAN KUMAŞTAN ÇANTA DİKİYORUM

 merhabalar
aslında bu gün dün tahatakaleden aldıklarımı yayınlamaktı niyetim
ama okadar dağıttım ki ne nerede bulamam diye kızıma sabah diktiğim bu çantayı paylaşayım dedim
taftadan diktiğim elbise var ya hani bayramda yayınlayacağım( buradan sadece lafını yaptım buradan) çanta dikmeyi ne zamandır tasarlıyordum bu sabah bir hızla makine yerinden çıktı dikildi ve boncuklarla böyle süslendi şimdi salı pazarına gidicem  akşam olunca da askısını dikerim inşallah





hani dün tahtakaledeydim ya
ben bir orda bir burda eşim bile acımakta bana
kendi evimin bayram temizliği bitince memleketten gelen annemim temizliğini yapıp baya bir yorulup üzerine birde dün sabah 3 tepsi baklava açıp(  tadı da çok güzel olmuş hani dün çocukların ısrarıyla şerbetledim) üzerine bir eminönü yaptık alacakları aldıktan sonra bakalım neler var deyip baya bir gezindik aman insanın bir ufku açılıyor ki sormayın bilmediğimiz milyon tane malzeme ben meraklı sormadan hayatta duramam  bunları nerede kullanıyorlar diye sormaktan bıktırdım satıcıları aklımda kalan onca malzeme alınma sıraları  geldikçe alıncak inşallah
hürrem yüzükleri aldım birkaçtane
bileklikler
takı malzemeleri
taşlı kopçalar
kumaşçılara uğramadan olmaz deyip kumaşlara daldık
eeeee yeter değilmi birde daha fatihe uğrayıp bizim ufaklığı annemden alıp taaaa kadıköye gitmek vardı eve bir attım kendimde değilim doğal olarak sabah olunca kendime gelmişim gezmek hep gezmek eskiden felsefe buydu ama artık koca kadın olduk çocuklar ev işi sorumluluklar artınca artık gezmek beşinci planda kalıyor....falan filan işte kızımın çantasıda bayramlığı ile buradan resimleyince gösterime girecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler