benim kıymetli izleyenlerim

20 Ekim 2012 Cumartesi

DİNLENME MOLASINDA ORTAYA ÇIKAN

 MERHABALAR
sabahtan beri evde bir dağınıklık
makinanın önünde yıkanmayı bekleyen onca çamaşır
camlar boşalmış zira perdeler çıkmış
evde terör esiyor bayram temizliği için
tek başıma üstelik bir de bebekle  ancak böyle olur diye pekte umursamıyorum
camlar silindi tüller ütülenip takıldı bizim ufaklığı uyutup bende kendimi koltuğa atmışken
nasıl olduysa takı malzemeleri aniden ortaya döküldü zamanı mı şimdi tabiki hiç değil ta ne zamandır bekleyen şu taşları ipek kurdele ile birbirine serbestçe ekleyip evdeki kalın altın görünümlü züncire ekledim aaa bayada havalı oldu sanki zamanı gelince kullanırız herhalde deyip yerine kalktı
hadi birde resimleyeyim dedim
bundan bana bir post çıktı



2 yorum:

  1. Hayırlı sabahlar canım,uyardığın için çook teşekkür ederim.:)
    Dalgınlığıma gelmiş olacak.
    Hemen düzelttim.
    Hayırlı bayramlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ben pasaklı hiç sevmez temizliği.
    Çok yormayın kendinizi.
    Kolye güzel, ama bana göre diil.

    Ukala anne Çiğdem

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler