benim kıymetli izleyenlerim

15 Ekim 2012 Pazartesi

PİE DE POULE DESENLİ KUMAŞIMDAN JİLE DİKTİM

 günün ikinci postu
aslında pek de yapmadığım hatta yapamadığım bir durumdur iki defa pos yayınlamak benim vakitlerim bollaşıyor herhalde neyse
geçenlerde bu kumaşı pazarda görünce hemen kapı vermştim çünkü pie de poule yani kaz ayağı denilen desenli kumaşlara pazarda pek rastlayamıyorum görünce nasıl sevindim anlatamam kumaş da hani biraz yamuk tu ama bana bir elbise çıkar diye düşünmüştüm evet belki elbise çıkmadı çünkü kollara kumaş kalmadı ben de zaten jilem yok bu kış  bunu bir ipek bir gömlekle giyerim diye diktim dikimi beni yormadı diyebilirim zaten kol olmadığı içinde çabuk bitti
içine birde yakadan flarlı bol kollu bir ipek gömlek dikme niyetindeyim bakalım onuda çabuk dikebilirsem ikisini beraber giyip bir fotoğrafla buradan yayınlarım inşaallah
ön pata suni deriden kumaş   kullandım

5 yorum:

  1. Ellerinize sağlık deriyle çok hoş bir detay olmuş. Ayrıca benim blogumda ödülün var gelir alırsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. dikiş bilince böyle oluyor işte bende hayran hayran bakıyorum kumaşlara ama ne yapacağımı bilemediğimden bakmakla kalıyorum ellerine sağlık bu deseni bende çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikiş kursları her yerde açılıyor yaptığınız yemekler gibi güzel dikişler dikeceğinize ben inanıyorum

      Sil
  3. cok güzel olmuş bence.Güle güle giy

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler