benim kıymetli izleyenlerim

1 Aralık 2013 Pazar

AH BENİ KADIKÖY CUMA PAZARI MAHVEDİYOR YA SİZİ?

 
 
ey izleyenler
gitseniz bir türlü gitmeseniz başka
semt pazarının ötesinde bir misyonu var pazarın
 tanımadık her dikiş sever bayanla konuşulan
parçanın kalitesi, dikiş hakkında yorumların havada uçuştuğu bir pazardır.
Kumaşlar hakkında bilgili veya bilgisiz her bayan bu
pazara bir kere gelmiştir
ve ne demek istediğimi şıppadanak
anlar.
Ben çarşamba pazarı müdavimiyken evimin bu yakada olması sebebiyle yaklaşık 4 yıldır bu pazara
gider gelirim
ve inanın 4 yılda burada sadece gezinerek sektör hakkında bilgi sahibi oldum
şu rengarenk gülleri mağazadan kaça alırsınız bilmiyorum ama ben poşetini 1 tl ye aldım
poşet dediğime bakmayın
 koca bir torba demem daha uygun sanırım
bunları alırken gelen geçenlerin soru yağmuruna tutulur ne yapacaksın
sorusuna açıklama getirmeye çalışırsın
 
işin gerçeği bu gülleri hediye dikeceğim mutfak önlüklerinde kullanmayı düşündüğüm için
bu şekilde cevap vermiştim
 ama eve gelip her şeyi şöyle bir serince aklıma ne hayaller gelmedi ki?
 
 hele bu moda zımbalara

bu metal düğmelere ne demeli
 şu gold görünümlere bir bakıp almadan geçemiyorsunuz
 evet evdeki yüzlerce süsleme malzemelerinden bir kaçından sonra

gelelim bu suni deri parçalarına
bu lazer kesim delikli deri her zaman  düşmez pazarımıza

 hele böyle kombini ile çok ender bulursunuz.
İşin gerçeği
pazarımızın bir huyu da şudur ki elinizde bir parça varken aynı zamanda başkasının elindekine bakar
ve asla onu alacakmısınız? diye sormazsınız
kıymete binme mevzuuu...))))
bu kumaşın ikisi de başkalarının ellerindeydi ve bıraktıkları gibi hücuma geçilerek alındı
bu kombin hakkında feci düşüncelerim var inşallah gerçekleştirebilirim
 şu süetlere bir bakın ilk defa süet parçayla karşılaştım
mavi olan çift taraflı süet


 resimde tam belli olmasa da  tümü payet işlemeli 1 metre kadar kumaş
ahhhhh daha neler neler,
biraz da siz mahvolmak istemezmisiniz?


15 yorum:

  1. canım yorumunu okuyunca gözlerim yaşardı desem samimiyetle
    gelemediğin bir yer mi

    YanıtlaSil
  2. ben gebzede yaşıyorum inan burda bi büyük cuma var orayada arada bir gidebiliyorum cok kötü kumaşlar var hiç gidipte alasım gelmiyor...bursa kumaş pazarlarındada genelde ucuza kumaş pek olmuyor...yani anlayacağın şöyle ucuz ucuz güzel kumaşlar bulamayınca dikiş dikesim gelmiyor ama sanırım kadıköy yakın bize eşime sorucam bakim bi ara götürebilirmi acaba beni...???:) bide acaba bu mevsimde bu kadar kumaş felan olurmuki? sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan ne desem bilemiyorum çünkü ben pazarımı bu pazardan yaptığım için mutlaka kumaş tarafına uğrar pazarlığımı öyle yaparım ama bazen üç hafta bir ip bile almadan sebze pazarına girdiğim olur bu biraz da kısmet işi şimdi hani çok kumaş var derim o gün olmazsa vebal altında kalırım
      ama gelebildiğin kadar sık gel diyebilirim çünkü mutlaka bir şeyler bulursun kumaş olmaz ip olur tela olur dantel olur fisto olur resimlerde ki gibi metal süslemeler olur hani yine de bursa pazarındaki kalitede kumaşı çok ucuza alırsın

      Sil
  3. Eskiden her hafta giderdim uzun zamandır gitmiyorum yazınızı okuyunca özlediğimi fark ettim orası başka bir alemdir.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Ben bakarken mahvoldum zaten :(( cuma pazarina gidisim canlandi gozumde, 5 tl'ye 5 metre aldigim dantel geldi aklima :)
    Derler ve suetlere bayildim. Birdahaki gelisimde bir daha dalasim ve mahvolasim var... Meryem Akdenizzzzz, bende cayirova'dayim, giderken senide alayimmi???? :)
    Hadi aldiklarindan doktur birseylerde birazda boyle mahvet bizi... Batti balik yan gider nasilsa! :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sıralar kestiklerimi dikemedim onları bir dikebilsem bu güzellere ancak sıra gelecek
      evet Meryem arkadaşa da bir iyilik olursa..... beraber pazar gezmeleri de bir başkadır hani

      Sil
  5. Bakalım bu aldıklarından ne güzellikler çıkacak. Ne kadar iyi olurdu. Bizim buralarda da olsaydı böyle pazarda kumaş düğme dantel. Herhalde ben çuval ile alırdım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz dikiş dikenler birbirine benzeriz pazarda her bayan evdeki kumaşlarını koyacak yerlerinin olmadığını ama yine de aldıklarını söylüyorlar inan benim de onlardan farkım yok
      çuvalla olmasa da baya bir aksesuarım var elimi çok kuvvetlendiriyor ama
      her şeye fisto dantel dikilmiyor ki boncukta olacak zincir de
      pul da olacak inci de değilmi

      Sil
  6. aaahhh bir gidebilsem o pazara, kadıköydeyken sırf kumaş için çok giderdim ama artık taşındığı için gidemiyorum. aldıklarınız çok güzel güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cuma pazarının tozunu yutan bir gün mutlaka tekrara gelir inşallah tez vakitte gelebilirsiniz

      Sil
  7. çok şanslısınız aradığınızı bulabiliyorsunuz ne kadar yorucuda ola istanbul trafiği orda yaşamanın güzellikleride var
    ankara kızılayda bir hobi mağzasında ogüller taneyle satılıyor ve tanesi 1 lira

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanın da ben de tuhafiyelere çok para harcamış bir zat olarak bilirim acısını

      Sil
  8. Üfff çok feci kıskanıyorum sizin şu pazarlarınızı....Göya başkentte yaşıyoruz ama pazarlarda sebzeden başka birşey yok:(( ağlamakkk istiyorum...

    Hepside çok güzeller emimin onları seçerken havada baloncuklar uçuşuyordu değil mi:))

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler