benim kıymetli izleyenlerim

24 Aralık 2013 Salı

BENİM CUP CAKE ÇOK AMAÇLI OLDU

 izleyenlerim
merhabalar
benim cup cake yenmiyor ama yemede yanında yat cinsinden oldu
çocukların yediği abur cubur kutusu ortalıkta dolanıp duruyordu
biçim olarak tam da cup cake formundaki bu kutu benim dikiş malzemelerimi toplayan bir kutucuğa dönüştü
 kapağına böyle silikon elyaf yapıştırdım
 üstü iğnedenlik görevi gören
 

içi makine iğnelerimi  dikiş sabunlarımı  ve teğel iplerimi toplayan
çok sevimli bir kutucuk karşınızda


 

nasıl benzemiş değil mi
çok amaçlı olması da kullanım çeşitliği açısından toplayıcı oldu
boncuk tarzı el altında çabuk kaybolacak malzemeler masuralar da konabilir
 bu danteli de dün akşam başladım
otururken elim neden boş bir şema çıkarıp dantel başlayayım dedim bir kaç denemeden sonra bunu çıkardım benim ufaklık durur mu anne ben de senin gibi yapıcam deyip desenimin üzerine kendince desen yaptı  şimdilik örüyorum belki yeni dikeceğim mutfak perdesinde kullanırım
 
az kalsın unutuyordum bir de dün kendime gümüş rengi pelerin kestim
kızımın pelerini herkesin okadar dilinde ki çok yakıştığını söylüyor herkes
ben de kendime dikmek istiyordum ne zamandır  kaşmir aldığım bu kumaşı kestim bakalım ne zaman dikilecek
zaten bence aslolan kesmek  yavaş yavaş nasılsa dikilir
astar yapıp yapmama konusunda tereddütlüyüm yada ne tarz bir astar kullanmalıyım şimdilik bilmiyorum
 

4 yorum:

  1. cup cake çok şeker olmuş canım ya :) bir pelerin delisi olarak sabırsızlıkla bekliyorum seni canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ben de nasıl olacağını çok merak ediyorum inşallah rezil olmam kumaşına onca para saymışken kötü sonuçlanırsa biterim herhalde

      Sil
  2. merhaba sizi uzun zamandır takip ediyorum diktiklerinizi ve tarzınızı o kadar beğeniyorum ki ben elazığ da oturuyorum ben de böyle bir pelerin aradım burada ama ya siyah yada kahverengi var zaten iki mağazadan başka yerde de satılmıyor sizin dikeceğiniz bu renk yani gümüş rengi istiyordum ben de eğer ayıp olmaz ise bu dikeceğiniz pelerini ben istiyorum cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldiniz sezin hanım
    inanın teklifiniz çok şaşırttı çünkü daha önce diktiklerimi yada dikeceklerimi hiç isteyen olmamıştı ve ne desem bilemiyorum hele ben bir dikeyim beğenirseniz tabi denemeden nasıl olacak o da başka bir mevzu diktikten sonra tekrar beğenirseniz buradan mesaj brakabilirsiniz bit de kaça satıldığı yada satılacağı konusu da var tabi ben ne fiyat versem bilemiyorum

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler