benim kıymetli izleyenlerim

31 Aralık 2013 Salı

DORE KEMER VE EŞARP, SİYAH KADİFE ETEK ,NARÇİÇEĞİ KIRMIZI PEPLUM BLUZ




evet izleyenler;))

Öncelikler herkese mutlu sağlıklı seneler temennisinde bulunmak istiyorum . Nice mutlu yıllara millet ve ülke olarak.

Eskilerin vazgeçilmez modası kadifeleri bu gün karşınıza siyah kadife etek olarak çıkıyor. Özellikle fitilsiz ve yumuşak kadifeler...
Siyahın asilliğini çok seviyorum , her bayanın gardolabında bulunması gereken en önemli parça kuşkusuz siyah bir kadife etektir.

hele ki doreyi nasıl ifade edelim dore ve lame  içerikli kıyafteler  modayı tekrar aydınlatıyor
hakim olan karanlık atmosferi lame ve kırmızı ile canlandırarak üç efsaneyi beraber kullanarak   gözde ve sade bir takım oluşturdum.Altın rengi aksesuarlara bayılıyorum, hatta sadece rengi değil kendi de altın olursa itirazım olmaz:

Eteğimi uzun  kalem tarzında dikitim.
Piyasada nedense  biz tesettürlülerin giyebileceği gibi uzun siyah kadife bulmak çok zor hadi ben dikiyorum da arayanların kolaylıkla bulamayacağı parçalardan biri
eteğimin kendisinden desenli ipek astarı da süper oldu

peplum bluzum de aslında geçen sene diktiğim ama uygun bir tamamlayıcı etek bulmadığım için gardolabımda bekleyen bir bluz dü artık onunda bir eşi var hatta güzelde bir ikili olduklarını düşünüyorum bluzumün kumaşı esnek olmadığı için yandan fermuar diktim fermuar olmazsa vücuda oturması başka türlü mümkün olmuyor.


10 yorum:

  1. Peplumu kırmızıyı zaten çok severim de eteğin dokusu çok güzel görünüyor. Bluza en güzel bu tarz etek gidiyor. Elinize sağlık güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet peplum bluzler uzun tarzda yani ya balık etek yada benim diktiğim gibi uzun kalem etekle çok şık duruyor yorum için teşekkürler

      Sil
  2. Sağlıklı mutlu bol kazançlı yıllar:)

    YanıtlaSil
  3. yumuşak kadifeyi bende çok severim onunla dikilen kıyafetlerin kullanımı çok rahat oluyor. kombinde ayrıca güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. evet kadifeye her kıyafet yakışıyor
    ama dikmesi bambaşka bir zorluk çünkü dikerken elektrikli süpürge ile çalışmak zorundasınız zira bütün ev batıyor bir dikiş atıp bir süpürdüm desem yalan olmaz

    YanıtlaSil
  5. CANIM YA UZUN ZAMANDIR TAKİPTEYİM AMA BİR TÜRLÜ YORUM BIRAKAMADIM
    BU KIYAFETİNİ GÖRÜNCE YORUMLAMAK İSTEDİM
    ÇOK YAKIŞMIŞ DİĞER KIYAFATELERİN GİBİ
    SATMAYI DÜŞÜNÜRMÜSÜN

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş canım seni takibe aldım bende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş spor bir etek olmuş, sahibi güle güle giysin ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Etek çok güzel olmuş. Denemek istiyorum bakalım becerebilecekmiyim?

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler