benim kıymetli izleyenlerim

12 Şubat 2014 Çarşamba

BİR PÜF NOKTASI

 İzleyenleer
Dikiş iğnesine iplik geçirmek benim gibi gözlük kulanmakta direnenler için eziyettir.

Makinemin motorunu orjinal motor almadığım için bir tek çalışırken lambası yanıyor yani dikerken ,
normal dururken lambası yanmıyor.

El fenri ile çalışmadığım için iplik takmak bulutlu günlerde eziyet oluyor.

Hatta bazen iğneyi yerinden çıkarıp iplik takıp sonra iğne yuvasına taktığım çok olmuştur.

El dikiş iğnesine hadi camın önüne gidip iplik  takabiliyorum da,



 Makine iğnesine iplik takmak zordu.
resimde  o kadar yakından çekmiş olmama rağmen yine de iğne deliği zor görünüyor değil mi ben ne yapayım?

geçenler de bu yöntemi bulana kadar!!!
İğnenizin  altına beyaz renkli bir kağıt ya da bir bez parçası koyunca bakın nasıl ortaya çıkıyor.
ben bu yöntemi bulduğumdan beri gece iplik kopacak diye endişelenmiyorum çünkü iğneye iplik takmak çok kolay oldu.
oh be gözlük almamak için yine direnişe devam.

10 yorum:

  1. ayyy çok yaşa emi benim de en büyük derdimdir.
    hemen gittim uyguladım gerçekten süper bir püf noktası .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulanmış olmasına sevindim.
      değil mi artık iplik takmak kolay

      Sil
  2. iyi fikirmiş,sizi uzun zamandır izlemedeyim,bende sizi beklerim
    sevgiler..
    http://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dikiş dikenler birbirini tanıyor .
      hemen geliyorum

      Sil
  3. Güzel fikirmiş sağolun paylaştığınız için..

    YanıtlaSil
  4. şey de yapabilirsin ,rakı beyazı ojeyi ayagın üstüne sürebilirsin tam ayaga degil de ayagı taktıgımız yere ,bizim makinelerin orası beyaz ,öyle daha sorunsuz olur sanıyorum ,kolay gelsin

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten güzel fikir. Bazen o ipliği iğneye geçirmek işkenceye dönüşüyor. Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de neişkence bizzat yaşadığım çok vaka var
      dakikalarca iplik takamayıp dikişi bıraktığım olmuştur

      Sil

bendencesitlemeler