benim kıymetli izleyenlerim

4 Şubat 2014 Salı

PELERİN

 izleyenler merhaba
ne zamandır pelerinimi resimleyemediğim için paylaşamadım.
Kesileli ve dikileli baya oldu ama zavallıcağız öylece  bekliyordu taki bu geceye kadar ,
bu hengamede nasıl olduysa bir hızla giyindim ve resimlerini çektirdim.
 öyle güneşin yok 45 derece sağdan vuracağı zamanı beklemek  benim hiç dikkat etmediğim mesele ve hatta lüks.
Çekecek birileri olsun yeterki.
Neyse  evdeki şu gürültüde bile post atmaya çalışabiliyorsam  ki kaldı ki yaz sil durumları yaşamaktayken,
hemen yanımda küçüklüğün kendi bilgisayırından sesler gelirken
üç büyüklerin sesleri herşeye bedel ve birde baş belası televizyon  ah ne sesler ne sesler
neyse daha fazla saçmalamadan ben resimlerle başbaşa bırakayım.
yakasını bebe yaka yaptım,
 yakanın etrafına   ve kolların çıktığı yerlere     şeritler halinde kesilmiş tavşan tüyü  satın aldım diktim.

içi astarlandı ,
öne 5 düğme dikildi .


2 yorum:

  1. çok şık olmuş Sebahat hanım. :) içinizdeki dantel bluz de dikkatimden kaçmış değil onu da mı siz diktiniz?

    YanıtlaSil
  2. merhaba teşekkür ederim
    evet onu da ben diktim ve paylaşıyorum üst postta :))

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler