benim kıymetli izleyenlerim

13 Şubat 2014 Perşembe

MUTFAK ELDİVENİ YAPTIM






Mutfak eldiveni diktim.
Hayvan temalı olanından.
Hani yemeğe misafir gelir,
fırında cam kaplarda kesin yemek yaparım ya,
beğenmiyordum masaya taşıdığım eldivenleri.
 Şık olmalıydı ,göze hitap etmeliydi, ana yemeğe yakışacak şık bir şeylerle tutmalıydım bu cam kapları.
 Uzun zamandır nasıl birşeyler yapsam düşünüp duruyordum.
Ve dün aniden kedili figür yapayım dedim.oturdum yaptım bir de kuş temalı eldiven çıktı  .Ama ikisi de sağ el için oldu yani ikisini aynı anda kullanamayacağım .
Şimdi oturup sol ellerini dikmem gerekiyor bakalım tavuklu mu yaparım ördeklimi karar veremedim.





Eldiven yaptığım kumaşı 15 sene önce almıştım yine eldiven yapmak için .Öyle beni bekliyordu hadi beni kullanıma al diye .Her dikiş dolabımı açtığım da görüp dururum oradan bakardı bana.
 Kısmete bakın ki yıllar sonra kullanmaya başlayacağım.İşte kısmet denilen olay ne kadar çırpınsanız da herşeyin bir zamanı var.
kediyi hani sarı kaşeden kendime yarasa kollu kaban yapmıştım ondan  artan kumaş
alttaki linkte
http://bendencesitlemeler.blogspot.com.tr/2013/10/yarasa-kollu-bebe-yaka-kabanim.html






Kuşumu da tafta eteğimi dikmiştim balık etek ondan artan dünya kadar kumaş var atmaya kıyamadığım
bakalım onlardan başka neler çıkacak.
alttaki linkte
(http://bendencesitlemeler.blogspot.com.tr/2013/04/siyah-dantel-peplum-bluz-ve-balik-etek.html)
Ne bereketli bir iş bu dikiş işi hem bedava fiyatına giyinirsin.
Hem de artan kumaşlardan kırkyamalık parçalar artar



Kuş kalıbı çıkardım ve kartona yapıştırdım
kartona yapıştırma amacım uzun ömürlü olsun çabuk deforme olmasın diye.
Süsleme yapacağım zamanlarda kullanmak üzere kalıplarımın arasında.

6 yorum:

  1. sebahat abla merhaba
    ben kırşehirde halk eğitime giden evlenmek üzere olan bir gencim.Sizin yayınlarınızdan ismek sergisi sayesinde bloğunuzu keşfettim ve sık kullanılanlara ekledim.Sizin gibi bir bloğum olmasını çok isterim ama üretecek şey bulmakta sıkıntı çekeceğimi düşünüyorum.neyse bu yaptıklarınıza bayılıyorum yaklaşık eylülden beri takip ediyorum ne güzel şeyler üretiyorsunuz bu yaptığınız eldivenleri görünce ben de yapmak istedim.hocama söyledim.bu desenleri nereden buluyorsunuz bana da gönderebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olabildiysem sevinirim .Ben biliyorum ki halk eğitimlerde öğretmenler çok güzel işler çıkarıyorlar ve senin gibi yeni evleneceklerin çeğizlerini yapmalarına yardımcı oluyorlar.yine öğretmenin bu konuda yardımcı olacaktır .ben desenlerimi kendim çıkartıyorum
      her hangi bir yerden kopya almadım

      Sil
  2. çok şirin olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah ince ince uğraşmışsın.guzel olmuşlar ama. ellerine sağlık.guzel günlerde kullan.sevgiler

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler