benim kıymetli izleyenlerim

24 Şubat 2014 Pazartesi

YİNE BİR DEĞERLENDİRME YENİ BİR DEĞERLENDİRME



 izleyenler merhaba
yeni bir geri dönüşümle geldim.
bu sevimli  şapka görünümlü iğnedenlik ,
alt tarafı cd nin taa kendisidir.
ne yaptık cd yi önce elyaflayıf sonra kumaşla kapladım.
üzerine evde çocukların oyuncak kutusundan  içi derin bir plastik bulundu
ve elyaf dolduruldu
ve iki malzeme silikon tabanca ile yapıştırıldı.
süsleme size kalmış.

 kullanımı ise çooook zevkli

Bu da geçen arkadaşa gitmiştim bu kutuyu çöpe atacaktı.
Elinden kaptığım gibi
canım kutu çöpe gider mi hiççç,
Hani şu mıknatıslı olup mıknatısı sayesinde hemen kapanan kutulardan




evde bulunan pano desen bir kumaşım var
hemen ona uygun bir resim kesip yapıştırdım


 yine süsleme size kalmış
yine üzeri dikkat ettiyseniz iğnedenlik görevi görmekte.
hani  dikiş dikerken el altında iğnedenli yoksa hem bu görevi görsün hem de resimi kabartarak görünümü ve duruşu  hareketlendirmekte.



2 yorum:

  1. Merhaba
    çok güzel bir bloğunuz var,ayrıca iğnelite çok şık olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler