benim kıymetli izleyenlerim

16 Şubat 2014 Pazar

EKRU RENKTE GÜPÜRLÜ BADİM


 merhabalar
bugünkü paylaşacağım kıyafetim  sararın kreasyonunda ki bu güpürden olacak
bu kıyafetimde 3 farklı kumaş kullandım

 güpür penye ve jorjet denilen  kumaşlar
cinsleri farklı olsa da renkleri tam tamına benzeyen kumaşlarım kıyafet haline gelince hiç te farklı oldukları anlaşılmıyor.
 bu kıyaftette güpürümüm alta  gelen kısmı dilimli olduğu için farklı bir yöntem uyguladım
her zaman kolları takınca yan dikiş ve kolları beraber bir uçtan başlayıp bitirirdim .
ön uçlardan dilimli olarak gürünmesi için önce arka ve önün etek uçlarınıalttaki gibi
ayrı ayrı kıvırdım.sonra yandan başlayarak  ön ve arka  kıvrılmış halde birleştirdim.
böylece dilimli olarak önden görünümü sağladım.
anlaşıldığını umarım.
 altta güpür parça ön parçadan kısa olarak görülmekte
nedeni güpür parçanın kıvırma payı yok penye parçaya kıvırma payı ekledim.
 ön ve arka etekleri makinede kıvrıldı.
 sonra omuzlardan hepsi birleştirilerek dikildi.
kollar takıldı
ve etek kısmından başlayarak kıyafet kola uçlarında dikişi tamamlandı.
kol uçlarına penyeden manşet yapıldı,
yaka yine penyeden hafif kalkık çalışıldı.
hepsini 5 iplik overlokta diktim.
etek uçlarını da overlokta yaptım.


5 yorum:

  1. Ooo pek hos olmus ,gule gule giyin, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim
      inşallah daha iyilerini sizler yapın ve giyinin.

      Sil
  2. tamda aynı kumaşı bulmuşsunuz :) bayılıyorum bu güpürlere, elinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. valla görünce hemen kaptığımı hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş valla güle güle giyin.

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler